Юни Кидс 2022

Списания National Geographic KIDS

Кайри – клоуните на морето в юнския брой на National Geographic Kids България

Смехории с кайрите

Ненапразно наричат тези симпатични и тромави птици „клоуните на морето“. Забавните им физиономии и чудатите им движения ги превръщат в природни смешници. Тук ще откриеш пет неща, с които птиците са си спечелили това прозвище.

Спасени от пожара

Горещото сухо време и силните ветрове предизвикаха множество горски пожари в Калифорния през лятото и есента на 2018 г. и принудиха стотици хиляди хора и животни да потърсят спасение. За щастие смелчаци от целия щат се притекоха на помощ и на съседите си, и на животните. Тук ще прочетеш пет героични истории за спасители на животни.

Кристалната пещера

Скрита зала под земята разкрива гигантски кристали, подобни на ледени висулки. Прилича на загадъчно скривалище на извънземни, където кристални структури колкото триетажни сгради се кръстосват над главата ти. Но Пещерата на кристалите в Мексико е съвсем истинска. И учените никога не са виждали нещо подобно.

Колко са луните?

Вдигни поглед към нощното небе и ще видиш Луната. Само че астрономите са открили поне 205 спътника, въртящи се около планетите в Слънчевата система! Запознай се с тях в рубриката „Факти в числа“.