Септември Кидс 2022

Списания National Geographic KIDS

Животинки отблизо в септемврийския брой на National Geographic Kids България

Животинки отблизо

Фотографът на National Geographic Джоуъл Сартори обикаля зоопаркове, аквариуми и центрове за спасени животни по целия свят, за да снима за своя проект – Фотографския Ноев ковчег на National Geographic – всичките 25 000 животински вида, които живеят в плен. Тук ще прочетеш за някои от запомнящите се преживявания на Сартори.

Диво пътуване

Всеки януари около 1,3 млн. антилопи гну тръгват да мигрират по огромен кръг през държавите Танзания и Кения. Тези животни са членове на семейството на антилопите и цяла година преследват дъждовете, хранят се с тревата, която расте след тях, раждат бебета и се пазят от хищниците. После започват отначало. Научи повече за това удивително пътуване.

Спасителна акция „Вомбат“

Подобно на кенгуратата, вомбатите са торбести животни – това означава, че женските носят малките си в торби. Но може ли да оцелее осиротяло бебе вомбатче без грижите на майка си? Тук ще научиш как внимателна гледачка помогнала на осиротели вомбатчета в Австралия по време на затварянето заради Ковид-19.

Дръзки изследователи

Научи как учени с бърза мисъл помагат за опазването на планетата. Те съдействат за залавянето на бракониерите, включват се в спасителни операции за освобождаването на пленени животни, катерят се по действащи вулкани, за да снимат изригвания... National Geographic Kidsти представя техните разкази от работата им на терен.