Първият космически хотел ще отвори през 2027 г.

Наука

Строежът на първия космически хотел ще започне през 2026 г. Той ще отвори през 2027 г.

© Снимка: wikimedia

The Orbital Assembly Corporation (OAC), космическа агенция, основана от ветерани на NASA планира да започне изграждането на Voyager Station през 2026.

Хотелът би трябвало да отвори за посетители през 2027 г. „Опитваме се да обясним на обществеността, че златната ера в космическите пътувания дебне зад ъгъла. Тя ще настъпи и то бързо“, каза шефът на компанията Джон Блинкоу.

Voyager Station ще може да настанява до 280 гости, ще разполага с ресторант, бар и фитнес студио. За да не се носят гостите из въздуха пръстеновидният хотел ще има изкуствена гравитация. Той ще се върти като виенско колело и ще използва центробежна сила, за да симулира подобна на лунната гравитация.

Туристите, които искат да посетят хотела, ще трябва да преминат през предварително обучение, тъй като за да стигнат до хотела посетителите първо ще трябва да пътуват със SpaceX Starship Shuttle. The Voyager Station вече приема първите резервации – тридневен престой ще струва пет милиона американски долара.

Първите космически туристи подписаха договор за пътуването си