Kaufland празнува 18 години в България

Пулсът на времето

Kaufland България вече 18 години е на българския пазар, предлагайки свежест, качество и изключително богат избор от над 20 000 артикула на изгодни цени.

© Kaufland България

В началото на 2024 г. класация на сп. “Forbes България” постави Kaufland България на челната позиция в категория „Най-голям частен работодател в страната“, с което даде един дългоочакван и много значим старт на годината, в която компанията навършва 18 години на българския пазар.

Над милион и половина клиенти седмично мотивират Kaufland България непрекъснато да разширява асортимента си, да инвестира в качество на своите продукти и услуги, да изпълнява и надгражда социалния си ангажимент и не на последно място – вече традиционно, да представя публично числата на своя бизнес. Именно на числата, които Kaufland постига през последните 18 години, е посветен нейният специален и различен отчет.

18 години с мисъл за климат и природа

Вече 18 години Kaufland България работи като социално отговорна компания с мисъл за обществото и природата – от проекти за енергийна ефективност до категоричния ангажимент за намаляване на пластмасата. За своята последователна социално отговорна политика става носител на десетки награди. За действията си по посока подпомагане на децата и подобряване качеството им на живот от 2022 г. Kaufland България е носител на сертификат „Компания – приятел на детето“ от Национална мрежа за децата.

Множеството проекти и инициативи са в партньорство с БЧК, Българската педиатрична асоциация, WWF, Държавен куклен театър „Варна“ и голям брой местни структури.

Една от основните цели на компанията е да намали употребата на пластмаса с минимум 20% до 2025 г. и да има 100% рециклируеми опаковки на собствените ни марки. Kaufland България е първата верига хипермаркети, която открива пилотна система за обратно събиране на опаковки от PET бутилки и кенове. Само за 9 месеца в станциите ѝ са събрани близо 7 млн. опаковки. Научете повече за битката на Kaufland България с пластмасата.

Обектите на веригата са изградени по последни екостандарти. Инвестициите в енергийна ефективност намаляват преките емисии с 45% спрямо 2019 г. През последната година Kaufland България ЕООД енд КО КД е инвестирала над 100 млн. лв. в зелено строителство на нови магазини и модернизация и озеленяване на съществуващи. Веригата хипермаркети е сред първите ритейл компании в света със сертификат по стандарта EDGE освен международния стандарт ISO 50001. Повече информация за екологичните усилията на марката може да намерите тук.

Kaufland България е част от водещата европейска група в сектора на търговията на дребно Schwarz. Групата има над 575 000 служители и развива бизнеса си в 32 държави. Днес Kaufland има близо 1500 хипермаркета и над 155 000 служители в 8 европейски държави – Германия, Полша, Чехия, Румъния, Словакия, България, Хърватия и Молдова. Компанията стъпва на пазара в България през 1996 г.