Как работят технологиите? А1 и “Интернет за всички” дават отговорите

Пулсът на времето

А1 и любимите ютюбъри от The Clashers и ‘Айде БГ, обясняват високите технологии на деца и младежи в тазгодишното издание на инициативата “Интернет за всички”.

Кампанията е част от мисията на телекома да улеснява дигиталния начин на живот.

Как се свързват помежду си два мобилни телефона? Защо са необходими SIM карти? Всъщност зад тези “лесни” процеси стоят много интересни технологии, които не попадат в стандартните учебни програми. Ето защо А1 вярва, че с инициативата „Интернет за всички“ младежите получават много нови и полезни знания за теми, неизменно свързани със съвременния начин на живот.

Тазгодишното издание на събитието се провежда изцяло онлайн, на специално създаден за целта уеб сайт - internetforall.bg. В рамките на шест образователни видеа, Слави Панайотов от The Clashers заедно с Ивайло и Християна от ‘Айде БГ, представят интересни факти за мобилните мрежи, интерактивната телевизия, SIM-картите и облачните услуги. Всички, които внимават в „часовете“ и се справят с кратък тест, играят за 13 супер награди от А1:

  • iPhone 12 (три броя);
  • Apple АirPods Pro (10 броя).

Тестът е достъпен в секцията „Играй“ на сайта internetforall.bg, където всеки желаещ може да се регистрира за играта.

Наградите

В тазгодишното издание на „Интернет за всички“ А1 подарява три броя iPhone 12. Устройството е съвместимо с мрежата 5G ULTRA и позволява на притежателите си да сърфират в интернет със скорости, надвишаващи 1000 Мbps. Предвидени са и 10 броя AirPods Pro. Безжичните слушалки на Apple се отличават с изчистен дизайн, функции за активно шумоизолиране и шумопотискане, както и възможност за безжично зареждане.

Подкрепата за социално значими каузи

Интернет за всички“ e ежегодна кампания на А1, която цели да образова младите хора за технологиите, които ни заобикалят. Успехът на кампанията в предходните години вдъхновява телекома да стартира и инициативата „Интернет за всички 55+“, насочена към възрастните хора, особено в малки населени места, които искат да се научат да се справят с технологиите.

„Инициативата „Интернет за всички“ безспорно е един най-успешните проекти на А1 Group, но и за нас локално в България. Подкрепата за социално значими каузи като тази е част от цялостната ни корпоративна идентичност и за нас е едновременно предизвикателство и удоволствие да преведем техническата терминология на разбираем за деца език. Откриваме, че всяка година има нещо ново, което може да обясним и покажем. Макар вече да говорим за „дигитални деца“, които са родени с цифровите технологии, това не означава, че са напълно дигитално грамотни. Съвсем естествено тази година включваме 5G, тъй като вече официално разполагаме с най-бързата в България мрежа от пето поколение.“ – коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1.