Февруари Кидс 2022

Списания National Geographic KIDS

Невероятните щрауси във февруарския брой на National Geographic Kids България

Невероятните щрауси

Тези пернати създания не отговарят на обичайната представа за птици. Мислиш си, че са безобидни птици, но можеш сериозно да пострадаш. Мислиш си, че са тихички, но могат да вдигнат голям шум. Мислиш си, че се хранят само с растения и семена, но си хапват и камъчета. Открий 5 причини, поради които щраусите не са обикновени птици.

Какво би станало?

Какво би станало, ако неандерталците не бяха изчезнали? Ами ако ти беше първият човек, кацнал на Марс, или пък ако Слънцето внезапно изчезне? Ами ако Колумб не беше стигнал до Америка? Ами ако не бяха изобретили интернет? Виж какво би станало, ако тези смахнати сценарии бяха истина?

Невероятни приятели животни

Петелът Лари имал нужда от приятел. Двамата му братя всяка вечер го гонели от кокошарника. Затова стопанката му направила къщичка в кошарата на козите. Сега вече Лари си и има „кака“ пазителка – козата Труди. Когато братята му побойници започнат да се навъртат наоколо, Труди ги подгонва. Виж 5 изненадващи истории за другарство.

Влез бързо в час

Знаеш ли, че популярните на Св. Валентин захарни сърчица първоначално били измислени като лекарство за болно гърло? Чувал ли си, че жълтите рози символизират щастие, топлина и приятелство? А известно ли ти е, че кравите имат най-добри приятели – също като хората. Виж още удивителни факти за приятелството.

Изпитай мама и татко

Къде е направен първият компас? Коя е най-далечната планета от Слънцето? Как се нарича човек, който изучава дърветата? Кой е най-големият гризач на света? Ако твоите родители не могат да отговорят на тези и още въпроси, може би не ти, а те трябва да ходят на училище!