Април Кидс 2022

Списания National Geographic KIDS

Маргай – акробатът на джунглата в априлския брой на National Geographic Kids България

Акробатите на джунглата

Маргаите живеят в джунглите от Мексико до Северна Аржентина и прекарват голяма част от живота си по дърветата. Те не просто ловуват в короните на дърветата, но също и се хранят и спят там. Научи как катераческите им умения превръщат маргаите в акробатите на джунглата.

Кулинарни заблуди

Кулинарните стилисти и фотографи си служат с много трикове, за да накарат храната да изглежда вкусна в готварските книги и рекламите. NG Kids ще те заведе зад кулисите, за да научиш някои от тайните на кулинарната стилистика.

SOS акция „Малайска мечка“

Малко малайско мече се е сгушило тъжно и само в метална клетка. Няколко дни по-рано бракониери отмъкнали тримесечното животно от дивата природа и го докарали в едно градче в Малайзия. Прочетете как грижовни гледачи помагат на осиротяло мече да се върне в природата.

7 екстремни факта

Ако Еверест се намираше на най-дълбокото място в океана, върхът му пак щеше да е на повече от 1,5 км под повърхността. Най-малкият динозавър, откриван някога, тежал колкото 2 кламера. Виж още главозамайващи факти в рубриката „Влез бързо в час“.

Екологични идеи

Знаеш ли, че в момента по сметищата и в океаните по света има около 7 млрд. тона пластмаса! Множество лесни за изпълнение действия могат да ти помогнат да намалиш разхищението на вода и замърсяването с пластмаса. NG Kids ти предлага практични решения и лесни трикове в помощ на планетата.