сп. National Geographic - Декември 2020
National Geographic KIDS - Декември 2020
Американският речник „Мериам-Уебстър” избра думата „pandemic” (пандемия, пандемичен) за дума на 2020 г.
Приспивните песнички продължават да унасят бебетата до ден днешен. Наследяваме ги и ги предаваме нататък.
Различните култури са измислили различни начини за забавление в снега: от каране на ски и кънки, използване на снегоходки, кърлинг, бой със снежни топки и правене на ангелчета в снега до разходки из заснежените гори.
Според клинични проучвания ваксините на „Пфайзер/Бионтек“ и „Модерна“ предпазват от Covid-19. Учените предполагат, че става въпроса за генетично устойчив вирус.
Хората, които живеят в страните от Западните Балкани губят средно по 1,3 години от живота си заради мръсен въздух. Сочи проучване от края на 2019 г.
Датската майска муха е избрана за насекомо на годината през 2021 г. от група учени, представляващи изследователски институции от Централна Европа, съобщи Евронюз.
Екип от американски, британски и южноафрикански изследователи намери ясни доказателства, че пещерните хора, живеещи в днешна Калифорния, са използвали халюциногенни растения.
Вижте още статии по категории