сп. National Geographic - Септември 2020
National Geographic KIDS - Септември 2020
Учени изобретиха камера, която се приближава до начина, по който виждат акулите, и разкрива как светят чрез биофлуоресценция.
В Индия си струва да видите не само Тадж Махал.
Световноизвестният Тадж Махал отвори отново след шест месеца.
Страната, която силно зависи от международния туризъм очаква катастрофални икономически последици поради пандемията от коронавирус, но има нещо положително в цялата ситуация: природата се възстановява.
Орхидеите са сред най-продаваните саксийни цветя в САЩ, а масовото им производство ги е превърнало в достъпни за всеки дом.
На Земята диамантите се считат за ценни отчасти защото са много редки: съдържанието на диаманти в нашата планета е около 0.001 процента. На други планети във Вселената обаче те се срещат толкова често, колкото обикновените скали тук.
Всяка държава в света се приспособява към това, което се определя като „новото нормално” в контекста на пандемията от COVID-19. За природозащитниците в Африка това означава да боравят с по-малко ресурси, като същевременно се борят с нарастващата заплаха от бракониери.
В Световния ден на носорга ви припомняме разтърсващия материал от октомври 2016 г. за мрачния свят на бизнеса с рог от носорог и за това как двама южноафриканци могат да застрашат бъдещето на тези животни