сп. National Geographic - Януари 2021
National Geographic KIDS - Декември 2020
„Начинът по който мислим е умение, което може да се научи и да има драстичен ефект върху качеството ни на живот“, казва здравният специалист Даниеле Касиопо.
Защо Ренесансът се е случил във Флоренция? Защо през XIX век малкият шотландски град Единбург е родил толкова много изобретения от световна величина? Каква е била причината Калкута, Индия, да създаде големи величия, а след това да потъне в бедност и разруха?
На 23 януари 1904 г. със Закон за университета Висшето училище в София е преобразувано в Български университет „Братя Евлоги и Христо Георгиеви от Карлово“. Първоначално най-старото висше учебно заведение у нас носи името на своите благодетели.
Гигантските гнезда тежат до един тон, широки са до шест метра и подслоняват цели фамилии, които имат собствени помещения за спане и размножаване.
Във вторник германското правителство реши да затегне ограниченията.
Палеонтолози откриха древни роднини на светулките, които се оказаха липсваща връзка между древни биолуминесцентни насекоми и съвременните светещи насекоми.
По книжарниците излезе „Бъдещето на почти всичко“ – забележителен труд от футуриста Патрик Диксън, когото „Уол Стрийт Джърнал“ нарича „гуру на глобалната промяна“.
Вижте още статии по категории