сп. National Geographic - Октомври 2019
National Geographic KIDS - Октомври 2019

"Чудесата на древния свят" и "Голяма книга за ЖИВОТНИТЕ по света"

8.10.2019 г.

Този месец до 31.10.2019 може да поръчате с предварителна заявка "Голяма книга ЗА ЖИВОТНИТЕ по света" и "Чудесата на древния свят" с отстъпка 33% за всяко издание.

Поръчайте ТУК "Чудесата на древния свят" С ОТСТЪПКА

Луксозното колекционерско издание "ЧУДЕСАТА НА ДРЕВНИЯ СВЯТ", твърди корици, 128 страници.

Поръчайте ТУК "Голяма книга ЗА ЖИВОТНИТЕ по света" С ОТСТЪПКА

Голяма книга ЗА ЖИВОТНИТЕ по света 160 страници, твърди корици, формат 203 х 260 мм.

На страниците му ще видите великолепни храмове, статуи на уважавани лидери, гробници на велики царе и безброй крепости. Някои от тези паметници все още съществуват. Други са сведени до отломки или присъстват само в историческите хроники. Докато разгръщате страниците, ще напредвате през вековете и ще получите представа как се е развивала архитектурата и как цивилизациите са се учели от съществувалото преди тях и са го надграждали. Ще откриете чудеса, пропити с човешки истории, находчивост и амбиции.

Екипът на сп. National Geographic

В неповторимия стил на списание National Geographic KIDS, "Голяма книга ЗА ЖИВОТНИТЕ по света" ще отведе малките откриватели в забавния свят на бозайници, птици, риби, влечуги, земноводни и насекоми, обитаващи всички краища на земното кълбо. Невероятните снимки ведно с любопитни факти и истории ще дадат възможност на децата да изследват дивата природа и да учат, забавлявайки се.

Красимир Друмев Главен редактор National Geographic