сп. National Geographic - Декември 2020
National Geographic KIDS - Декември 2020
Кокошките са глупави. Лисиците са на едно стъпало над костенурките. А шимпанзетата са над всички други животни с изключение на хората. Поне така смятаха учените. Само че вече са променили мнението си. Защо ли? Тъй като никой не може да измисли тест за интелигентност, който да е справедлив към всички животни. Случва се животни да демонстрират удивително интелигентно поведение. NG Kids ти представя няколко смайващи истории за суперумни животни.
Направи този забавен личностен тест, за да провериш какъв тип гений си, в коя сфера ще се изявиш най-добре и кое би могло да бъде твоето поле на дейност, когато пораснеш – физик, математик, изследовател, творец или изобретател. Не се тревожи, ако тези описания не съответстват на твоя характер. Въпросите са само за забавление. После продължавай да четеш нататък, за да отприщиш своята интелигентност!
Сигурно имаш големи и сложни въпроси? Например: защо на плажа има пясък? Откъде идва водата от чешмата? Защо античните статуи и сгради винаги са бели? До колко най-много е броил човек на глас? Дали домашните любимци си знаят имената? На какво най-голямо разстояние сме изпратили нещо в Космоса? Какво има в Хеопсовата пирамида в Гиза? NG Kids ти дава отговорите.
Супергероите могат да се спускат от небостъргачи, да скачат на огромна височина и да летят в небето. Но някои животни също ги могат тези неща. Представяме ти как тези супергерои могат да се сравнят с истинските същества, на които са наречени. NG Kids ще те запознае с трима супергерои, вдъхновени от истински животни.
Чихуахуата Пако дремел в магазина на съседите, когато през вратата влетели маскирани мъже. Те се отправили към касата, връчили празна торба на касиера и му наредили да сложи вътре парите. Събуден от шума, Пако скочил, хвърлил се към бандитите с гръмък лай и започнал да ги хапе по краката. Стреснатите обирджии побегнали. Какво превърнало дружелюбното кученце в свиреп борец с престъпността? Виж още невероятни истории в рубриката на NG Kids „Удивителни животни“.