сп. National Geographic - Септември 2020
National Geographic KIDS - Септември 2020
Мислиш си, че всички акули са гигантски зъбати месомелачки? Я да видим: тъй като има над 500 вида акули, със сигурност ще се запознаеш с поне няколко, които ще те изненадат. Някои акули например имат толкова малки зъби, че не могат да отхапят нищо. А други са на практика вегетарианки! Гмурни се в страниците на NG Kids, за да откриеш 7 вида акули, които ще те изумят.
Какво би станало, ако имахме крила?
Дори ако нещо има крила, това не означава задължително, че може да лети. Силата и теглото са основните фактори, които определят дали то ще може да се издигне над земята. И така... ако имахме крила, дали щяхме да можем да летим? Виж от говора на този и на още четири щури въпроса в рубриката на NG Kids „Какво би станало?“.
Когато баба ти и дядо ти са били млади, повечето роботи са били големи машини с тромави движения. Вече не е така. Днес специалистите по роботика създават елегантни дроиди с по-изящни движения. Роботите не просто променят живота ти – правят го по-добър. Научи повече за науката зад тези 6 страхотни робота, които ще променят живота ти.
Какадуто Фигаро обича да си придърпва лакомства – с всякакви средства. Когато птицата забележи храна, която не може да достигне от клетката си, тя си изработва мъничък инструмент, с който да докопа вкусната награда. Много животни използват камъни и пръчки като инструменти, но малко ги изработват като Фигаро. Виж още невероятни истории с животни в рубриката на NG Kids „Удивителни животни“.