сп. National Geographic - Юни 2020
National Geographic KIDS - Юни 2020
Световният ден за опазване на околната среда се провежда всяка година на 5 юни и е проява на Обединените нации за положителни действия, свързани с опазването на околната среда.
В южния край на Мексико е открита гигантска, разпростираща се на повече от 1,5 км структура, за която изследователите твърдят, че може да представлява най-старият и най-голям паметник на древната цивилизация на маите, откриван някога, съобщава списание Nature.
Пустини, океани, тундри и гори – разгледайте галерията с тези вдъхновяващи снимки.
Най-големият радиотелескоп в света – „Тянън” („Небесно око“), разположен в южен Китай, през септември ще започне да търси сигнали от извънземни цивилизации.
На разбираем език Огнян Димов разглежда различните механизми на несъзнаваното, при които модели от миналото биват пренасяни в настоящето и определят и бъдещото развитие на дадени взаимоотношения.
Преди 66 милиона години голям астероид удря Земята и причинява масовото изчезване на динозаври. Според учените астероидът е ударил Земята с 43 200 км в час и под ъгъл близо 60 градуса.
Протести в града се вихрят от миналия вторник, ден след като афроамериканцът Джордж Флойд почина в Минеаполис в резултат от полицейско насилие.
Обещаващ кандидат за ваксина срещу коронавирус премина важно препятствие, след като Moderna Therapeutics USA навлезе във втора фаза на клинични изпитания.
Всяка година на 2 юни отдаваме почит на големия поет-революционер Христо Ботев и другите герои, дали живота си за свободата на България.