сп. National Geographic - Ноември 2018
National Geographic KIDS - Ноември 2018
Заради бракониери слоновете еволюират и губят бивните си.
69-годишен холандски предприемач иска по законов път да промени възрастта си на 49, за да може да се върне на работа и да се среща с повече жени чрез Tinder.
Америка има водеща роля на пазарa с трофеи на примати, заради който годишно биват убивани над 1000 животни.
Международният ден на слепите хора е обявен да бъде на 13 ноември от ООН през 1946 г.
Два златни, два сребърни и един бронзов медал завоюваха българските ученици от националния отбор на Международната олимпиада по астрономия и астрофизика, която се проведе от 3 до 11 ноември в Пекин.
В Шанхай отваря врати нов хотел, който не предлага главозамайваща гледка към китайския метрополис. Примамлив е по друг начин: намира се в каменоломна със свое собствено езеро и предлага подводни стаи с изглед към огромен аквариум.
Учени от Пекинския университет по архитектура са изработили с помощта на технологията за триизмерен печат точно копие на 17-метрова статуя на Буда от включените в списъка за световното наследство на ЮНЕСКО пещери Юнган.
Археолози откриха мумифицирани животни в няколко древноегипетски гробници в района на некропола Сакара, намиращ се в околностите на Кайро.
Астероидът 2015 TB145 доближи Земята на 11 ноември, преминавайки на разстояние от 38 милиона километра.
Френският президент Еманюел Макрон призова десетките световни лидери, които се събраха в Париж за възпоменателната церемония по повод 100-годишнината от края на Първата световна война, да изградят един обединен фронт в битката за мир, съобщава АФП.