сп. National Geographic - Август 2019
National Geographic KIDS - Август 2019
Всяка година на 18 август, Деня на Успението на Св. Иван Рилски, патрон на българските миньори и работещите в минната промишленост, българската минна общественост чества своя професионален празник - Деня на миньора.
Даниел Крейг в ролята на Джеймс Бонд пие изключително добро уиски в Skyfall заедно със противника си. И агентът изглежда харесва напитката, тъй като в следващите епизоди си позволява и друга чашка.
Някои животни и птици са се научили да печелят от съжителството с хората. Едни се обръщат към нас за защита и храна, други неусетно крадат или дори участват в откровен грабеж. За най-находчивите и нахални наши по-малки братя пише РИА Новости.
Властите на Непал планират да затегнат правилата за покорителите на връх Еверест поради високата смъртност сред алпинистите през последния сезон, съобщава Хималаян Таймс
Всеки човек, озовал се по една или друга причина в центъра на София неминуемо ще ги забележи – величествени и горди. Лъвовете. Те са пазителите на града. Лъвът е хилядолетният български символ.
Във ведро августовско утро през 2007 г. двама руски водолази стигат до 4267 м дълбочина в Северния Ле
довит Океан и поставят на Северния полюс руското знаме, направено от титан.
Археолози откриха яйце от щраус на 8,5 милиона години по време на разкопки в централната провинция Чанкири в Турция, съобщават местните медии за „Сабах“.
Учените смятат, че е само въпрос на време преди някой от астероидите, привлечени от гравитацията на Земята, да удари повърхността на нашата планета, пише Business insider.
Незаконната търговия на слонова кожа в Югоизточна Азия се разраства.
Успение на Пресвета Богородица, Успение Богородично или Голяма Богородица е един от най-големите християнски празници, честван еднакво и от православни, католици и от други християнски деноминации.