сп. National Geographic - Септември 2020
National Geographic KIDS - Септември 2020
За пета поредна година BRITANICA вдъхновява децата с конкурс за детска рисунка, който стартира днес – 10 септември и ще продължи до 10 ноември 2019 г.
Разнообразните и надеждни раници на Fjällräven за есен-зима 2019 са идеални спътници за ежедневието, за разходки в планината или пък за училище.
Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), производител на емблематичната раница Kånken (Конкен), стартира своята артистична графити кампания в центъра на София, която ще продължи до 11ти август.
Швейцарската неправителствена организация WWF (Фонд за дивите животни), фокусирана върху опазването на застрашените видове по света, влезе в колаборация с едно от водещите приложения за комуникация в света Rakuten Viber в помощ на каузата за опазването на дивите тигри.
Като старо злато върху меден диск слънчевите лъчи разстилат благодатна светлина. Притихнали в очакване на тайнството, безмълвно съзерцаваме свещения акт на божествено сливане на Небето със Земята.
Седалковият лифт от хижа Гоце Делчев до хижа Безбог работи
За много любители на планината възниква въпросът – как да се сдобият с висококачествена и издръжлива екипировка, която обаче да е проектирана с уважение към природата.
Първата банкова карта „Игра на тронове“ в семейството на HBO Европа вече се предлага в офисите на Райфайзенбанк и е в ръцете на потребителите
Блендът – както в живота, така и в уискито, винаги е по-добрият вариант. Това е основното внушение в най-новата кампания на шотландското бленд уиски Chivas Regal.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Страница 5
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах