сп. National Geographic - Януари 2021
National Geographic KIDS - Декември 2020

Стартира конкурса IAB MIXX AWARDS 2021

17.12.2020 г.

10 водещи международни експерта оценяват постиженията на дигиталната индустрия в България в 20 категории

IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, стартира приемането на заявки за шестото издание на IAB MIXX Awards 2021. Условията за участие в конкурса изискват кампаниите да са осъществени в периода ноември 2019 година – декември 2020 година. Крайният срок за подаване на кандидатури за IAB MIXX Awards 2021 е 10 март 2021г., съобщиха организаторите.

Новото в предстоящото издание на конкурса са 4-те нови категории с които общия брой категории става 20, като обхващат много по-широк спектър от възможности за измерване на ефективността на една кампания в дигитална среда. Проектите ще бъдат оценявани от изцяло международно жури от два съдийски състава, фокусирани в направленията „Стратегия и цели“ и „Тактики и инструменти“ изтъкнати ескперти и професионалисти от дигитална индустрия.

Техническа комисия е също нова част от предстоящите IAB MIXX Awards 2021, която ще следи за спазване на правилата по подаване на заявки, комисията ще включва доказани специалисти, които са запознати с формата.

Ключови дати за IAB MIXX 2021:

Участват кампании, реализирани в периода ноември 2019г. – декември 2020г.

Срокове за подаване на заявки:

Супер ранна заявка: от 05.12.2020 до 10.01.2021г.

Ранна заявка: от 11.01.2021 до 31.01.2021г.

Стандартна заявка: от 01.02.2021г. до 28.02 2021г.

Късна заявка: от 01.03.2020г до 10.03.2021г.

Церемонията за обявяване на победителите и връчване на наградите: 30 март 2021г. в  Sofia Event Center.

Медия партньори: BTV Media, Нет Инфо, Икономедиа, Investor, сп.Мениджър, Медийна група България, SBB Media, Булевард България

За повече информация и участие в конкурса: https://mixx.bg/

За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)

IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах