сп. National Geographic - Февруари 2021
National Geographic KIDS - Февруари 2021
Учените се надяват, че тя ще увеличи нивото на антителата и по този начин ще предпази от различни мутации на коронавируса.
През 2015 г. австралиецът Дейвид Хоул попада на уникален червеникав камък. Бил убеден, че той съдържа злато затова пробвал всичко възможно да го разчупи, но безуспешно. В действителност находката била много по-ценна.
Япония назначи министър на самотата в стремежа си да намали самотата и социалната изолация сред жителите на страната. В момента Япония се бори с все по-голям брой самоубийства, съобщава Japan Times.
29 годишната Хейли Арсено ще бъде вторият член на екипажа от четирима на борда на мисията Inspiration 4.
Тази книга е блестяща комбинация от пътепис и история, която ще промени представите ви за един отминал режим и живота след това.
Астробиолозите са установили, че спорите на опасната черна плесен и някои бактерии могат да оцелеят при излитане на космически кораб и да пътуват до Марс.
През август 2012 г. марсоходът на НАСА „Кюриосити“ успешно се приземява на прашната повърхност на Марс след сложно преминаване през тънката атмосфера на планетата.
Ако можехте да изследвате земната повърхност преди милиарди години най-забележителното би било незабележителността й. Тогава не е имало дървета или буболечки, не е имало птици. Единственият живот е прост и дребен, лигава океанска супа.
Астероид с размерите на футболно игрище ще се приближи до Земята днес, съобщи изследователският център на НАСА.
Изследванията показват, че по време на пандемия и локдаун рязко се е увеличил броят на хората, които страдат от късогледство, като особено уязвими се оказват децата.