сп. National Geographic - Септември 2020
National Geographic KIDS - Септември 2020
Учени изобретиха камера, която се приближава до начина, по който виждат акулите, и разкрива как светят чрез биофлуоресценция.
На Земята диамантите се считат за ценни отчасти защото са много редки: съдържанието на диаманти в нашата планета е около 0.001 процента. На други планети във Вселената обаче те се срещат толкова често, колкото обикновените скали тук.
2020 година ни даде много поводи за тъга. Най-сериозният вероятно е пандемията от коронавирус. Но следващия път когато понечите да извиете ъгълчетата на устата си надолу, пробвайте обратното: усмихнете се широко.
Тленните останки на Александър Македонски се намират във Венеция в събора „Сан Марко“. Такава хипотеза представи британският любител историк Андрю Чаг – автор на книгата „В търсене на гробницата на Александър Велики”.
Публичното заклеймяване за неносенето на маски започна почти едновременно със самата пандемия от Covid-19.
Учени от медицинския факултет на университета в Питсбърг, ръководени от българин, са изолирали най-малката до момента биологична молекула, която напълно и специфично блокира COVID-19.
Много компании са икономически затруднени поради кризата с коронавируса и се страхуват за съществуването си – но не и компанията на Ерик Юан.
Изстудената вода е две течности в едно.
Правителството във Великобритания беше призовано да направи повече, за да накара хората да преминат от еднократни хирургични маски към такива за многократна употреба.
Изпълнителни директори с необичайни имена е по-вероятно да предприемат необичаен подход към бизнеса. Това показва ново дългосрочно проучване.