сп. National Geographic - Юни 2018
National Geographic KIDS - Юни 2018
Учени, базирани в Антарктида, посрещнаха астрономическата зима като се потопиха в ледените води, предаде АФП.
Можем да регистрираме, обработваме и съхраняваме невероятно количество информация. За съжаление повечето от нас не успяват да стигнат до него отново.
Защо очевидно изключително преуспели хора често страдат от депресия? Подхранва ли депресията успеха – или преуспелите хора изпадат в депресия?
Европейският център за ядрени изследвания (ЦЕРН) започна ремонт за увеличаване на мощността на Големия адронен колайдер край Женева, съобщи АФП.
Турция смята да изгради собствена научна база на Антарктида следващата година. Това заяви президентът на страната Реджеп Ердоган на официалната си страница в „Туитър“.
Смайващи фотографии на пластмасови парченца, гумени ластичета и други остатъци, открити в стомаха на зелена костенурка в Тайланд, подчертават кризата с увеличаващото се замърсяване на моретата.
За първи път учените са видели огромния взрив, изхвърлен от черна дупка, която яде звезда.
Радиосигнал със "послание на мира и надеждата" с думите на покойния британски изследовател на черните дупки Стивън Хокинг, починал през март на 76 години, ще бъде изпратен в Космоса.
Илън Мъск се е нагърбил с нелесното производство на Model 3, но шумният предприемач възнамерява да уволни всеки свой девети служител.
За онези от нас, които си мечтаят денят да е с няколко часа по-дълъг, учените имат добра новина: дните стават все по-дълги.