сп. National Geographic - Декември 2020
National Geographic KIDS - Декември 2020
Нов мистериозен монолит, трети поред след подобни в Юта и Румъния, се появи на планетата.
Американският предприемач Илон Мъск, който ръководи компаниите „Tesla” и „SpaceX”, заяви, че първият човек ще кацне на Марс след шест години.
Учени от Медицинския факултет на Университета в Колорадо са открили връзка между цвета на очите на човек и неговата предразположеност към определени заболявания, пише изданието „Freundin“.
Новият брой!
Според клинични проучвания ваксините на „Пфайзер/Бионтек“ и „Модерна“ предпазват от Covid-19. Учените предполагат, че става въпроса за генетично устойчив вирус.
Датската майска муха е избрана за насекомо на годината през 2021 г. от група учени, представляващи изследователски институции от Централна Европа, съобщи Евронюз.
Екип от американски, британски и южноафрикански изследователи намери ясни доказателства, че пещерните хора, живеещи в днешна Калифорния, са използвали халюциногенни растения.
Севернокорейският лидер Ким Чен Ун е наредил да бъдат екзекутирани най-малко двама души, забранил е риболова в морето и е заключил столицата Пхенян като част от неистовите усилия за защита срещу коронавируса и икономическите щети от него. Това съобщи националното разузнаване на Южна Корея, цитирано от “Бризбейн Таймс”.
Жените не изневеряват от скука или защото не са разбрани.
Американската авиокомпания United Airlines започна да доставя ваксината на фармацевтичната компания Pfizer срещу коронавируса за САЩ и Европа, съобщи в. The Wall Street Journal, на когото се позовава ТАСС.