сп. National Geographic - Август 2018
National Geographic KIDS - Август 2018
Екип учени от Япония и Франция откриха в Западна Австралия първите категорични следи за наличието на живот на Земята още преди 3,46 млрд. години.
Седемдесет и седем годишният канадски инвеститор и мечтател, Фил Нюйтън, иска да построи град на дъното на океана, който да стане дом за хиляди хора, пише сп. Spiegel.
Изнервящото бръмчене на комари в мрака на спалнята е един от най-омразните звуци, които може да чуете през лятото. След като запалите лампата, за да локализирате къде се намира животното, от малкия кръвопиец няма и следа.
Учените от Бристолския университет във Великобритания са установили, че физическите упражнения са най-доброто средство против остаряване, съобщава Science Alert.
В понеделник учените разкриха неизвестен досега вид гигантски птерозавър, първите същества с гръбнак, способни да летят въз основа на собствената си сила.
Метеоритният дъжд на Персеидите ще бъде особено ярък тази година, тъй като небето ще бъде безлунно и на час се очаква да падат между 90 и 120 метеорита, пише авторът на National Geographic, Андрю Фазекас.
Специалисти от Ексетърския университет провели лабораторни тестове с новите съединения АР39, AP123 и RT01, като ги изпробвали върху ендотелиални клетки, покриващи вътрешната повърхност на кръвоносните съдове.
Пойните птици променят поведението си при ухажване след излагане на антидепресанти, които все повече се срещат в естествената среда, споделиха учени от Великобритания, които са провели тригодишно проучване.
Турция планира да създаде собствена космическа агенция до края на годината, каза министърът на промишлеността и технологиите Мустафа Варанк.
С помощта на радиотелескоп е била открита планета, над 12 пъти по-голяма от Юпитер, която се движи в самота в космоса на около 20 светлинни години от Земята.