сп. National Geographic - Април 2020
National Geographic KIDS - Април 2020
Не за пръв път светът е нападнат от пандемия. Само през последните 20 години стотици хиляди хора загинаха от вируса SARS, от eбола и свинския грип.
С помощта на телескопа „Хъбъл“ астрономи успяха да открият непозната досега черна дупка, чиято маса надвишава 50 000 пъти размерите на Слънчевата система, съобщи НАСА.
По причини, трудни за разбиране, устойчивостта е станала силно политизиран въпрос. И въпреки това са нужни политически промени на всички равнища, за да ускорят прехода ни към чиста енергия.
В хода на историята потопи, горски пожари, земетресения и вулкани – както и експанзивни цивилизации и завоевателни армии – трайно са променяли съкровени пейзажи и са разстройвали цели общества.
Ледът, който открай време очертава планинските вериги на Южна Азия, се топи и образува огромни нови езера, увеличавайки риска от катастрофални наводнения.
Чехите са сред най-големите консуматори на бира в света и местните пивовари ги призовават да се активизират въпреки коронавирусната криза.
Икономическите щети причинени от кризата с коронавируса ще струват стотици милиарди евро. Социалният живот е парализиран за неопределено време. Колко дълго можем да издържим в това оттегляне?
Вижте още статии по категории