сп. National Geographic - Юни 2019
National Geographic KIDS - Юни 2019
Първото писмо, доказващо успешното завръщане на Христофор Колумб от експедицията му в „Индия”, е намерено в „Историческия архив на благородниците”, намиращ се в Толедо.
На 24 май Space X изпрати 60 сателита Starlink в орбита близо до Земята, а до 2027 г. около нашата планета ще кръжат общо 12 000 сателита. Те би трябвало да гарантират бърз интернет навсякъде по света, но астрономите са притеснени.
На 17 юни всяка година се отбелязва Световният ден за борба със сушата и настъпването на пустините.
В някои дни умората ни е толкова голяма, че една-две чаши кафе не са достатъчни да ни държат будни.
Стените на Стария град в Истанбул, които са един от най-дългите исторически артефакти в света, са под заплахата на “инвазивни” растения.
С помощта на дрон, модифициран да лети в разреден въздух, фотографът Ренан Озтурк улавя смайваща 360-градусова панорама на покрива на света.
Стотици милиони използват продуктите на Apple всеки ден. Няколко хиляди работят в централата на Apple в Купертино. Но броени единици сядат пред чертожната дъска и участват в креативния процес по създаването на легендарния софтуер на компанията.
През Средновековието французите вероятно са пили вино, направено от грозде, идентично на това, което се отглежда и в наши дни, пише Би Би Си.
Вижте още статии по категории