сп. National Geographic - Август 2018
National Geographic KIDS - Август 2018
Изнервящото бръмчене на комари в мрака на спалнята е един от най-омразните звуци, които може да чуете през лятото. След като запалите лампата, за да локализирате къде се намира животното, от малкия кръвопиец няма и следа.
Учените от Бристолския университет във Великобритания са установили, че физическите упражнения са най-доброто средство против остаряване, съобщава Science Alert.
Националният парк би могъл да снабдява с енергия цялата континентална част на САЩ с чиста енергия. Защо това все още не е реалност?
Средната температура на водата в Адриатическо море всяка година бележи ръст с 0,9 градуса по Целзий, съобщи Институтът по морска биология в Котор.
Държавата е предприела незабавни мерки срещу разлива на мазут край Созопол, причинен от потъналия през 1921 година американски кораб „Мопанг”.
Знанието за климатичните промени ще ни помогне по-добре да се подготвим.
Албания бе разтърсена от силно земетресение, което беше усетено във всичките й съседни държави, предават световните агенции.
Метеоритният дъжд на Персеидите ще бъде особено ярък тази година, тъй като небето ще бъде безлунно и на час се очаква да падат между 90 и 120 метеорита, пише авторът на National Geographic, Андрю Фазекас.
Вижте още статии по категории