сп. National Geographic - Юни 2017
National Geographic KIDS - Юни 2017
Всяка година по време на лятното слънцестоене хиляди хора се стичат да наблюдават как лъчите на изгряващото слънце пронизват входа на Стоунхендж.
Разгледайте най-завладяващите корици на National Geographic от последните 50 години.
Международен екип учени от Белгия, България, Франция, Германия и САЩ са определили регионите, от които произхождат домашните котки.
Една безценна хроника на планинарското движение у нас, с която древният откривателски повик в жилите ви ще се събуди по-силен от всякога.
Силата на октоподите да се прилепват към всякакви места с пипалата си вдъхнови иновативна нова превръзка, която може да се залепва на мокра и мазна повърхност и ще има широко приложение както в медицината, така и в индустрията, смятат южнокорейски изследователи.
Американската космическа агенция НАСА съобщи, че е открила десет нови екзопланети с размерите на Земята, на които би могло да има течна вода и възможност за поддържане на живот.
Британски учени са открили най-вероятната причина за разпространението на динозаврите по Земята. Екипът е публикувал резултатите от своите изследвания в списание Proceedings of the National Academy of Sciences.
Избеляването на кораловите рифове по света изглежда, че постепенно намалява, след като достигна пик в три последователни години, съобщи Американската агенция за изследване на океаните и атмосферата.
Вижте още статии по категории