сп. National Geographic - Юни 2019
National Geographic KIDS - Юни 2019
За да стигнете до италианското селце Сант Анджело, трябва да вземете ферибот от Неапол до вулканичния остров Иския, сгушен на няколко „вълни“ разстояние от остров Капри в сърцето на Тиренско море.
Искате да видите нещо различно – посетете някоя от тези страни!

Морският биолог Дара Орбач представя едно от първите изследвания за напасването на гениталиите при делфините. То повдига въпроса как големите животни се справят с физиката на чифтосването под водата.
Галерията с фотографии на национални паркове със сигурност ще събуди у мнозина желание да посетят и разгледат на място тези природни красоти.

През октовмри 2016 г. Сан Франциско става първият американски град с изискване за „зелени покриви“ на определени сгради. Тази тенденция става все по-популярна в световен мащаб и от нея има значителни ползи за планетата ни.
През нощта на 8 срещу 9 юни 1923 г. армейски части под ръководството на Военния съюз извършват държавен преврат, отстранявайки оглавявано от Александър Стамболийски правителство на БЗНС.
Саграда Фамилия в Барселона – един от най-известните туристически обекти в Испания, която незаконно се строи повече от век – най-накрая получи разрешение за строеж.
Най-малко 14 лъва избягаха от национален парк, намиращ се в източната част на ЮАР.
Вижте още статии по категории