Когато авиокомпанията „Саутуест Еърлайнс" поискали да разширят бизнеса си за доставка на опаковани пратки, работниците на рампа се оплакали, че и без това са извънредно ангажирани с обработката на пакетите. Тогава от компанията се обърнали за съдействие към консултантска фирма. Като използвали компютърна симулация, базирана на поведението на мравките, търсещи храна, консултантите посъветвали работниците да променят практическите правила за насочване на пратките. Вместо да използват стратегията на „горещия картоф" - т.е. да качват пратката на следващия полет, който в общи линии отговаря на крайното й предназначение, - те им препоръчали да изчакват следващия самолет до даденото място, дори това да означава закъснение от няколко часа. Резултатът: броят на пакетите, прехвърляни от работниците в шестте най-натоварени пункта, намалял с 50 до 85%.
Фотоапарат: Canon EOS-1D Mark II N
Формат: цифров
Обектив: EF16-35 мм 1:2,8 L USM
Скорост на затвора и отвор на диафрагмата: 1/125; 1:9,5
Метеорологични условия: облачно
Време на денонощието: 18,19 ч.
Осветление: естествена светлина