сп. National Geographic - Ноември 2018
National Geographic KIDS - Ноември 2018

Парче по парче

1.10.2014 г.

В бизнеса с пилешко месо цялата птица струва по-малко от сбора на нейните части.

В бизнеса с пилешко месо цялата птица струва по-малко от сбора на нейните части. Около 90% от отглежданите в САЩ бройлери (предназначени за трапезата, а не за живот на кокошки носачки) се продават разфасовани. Заради предпочитанието на американците към бялото месо съвсем малко от пилешките гърди се изнасят. Останалите части от пилето отиват по целия свят. Откриването на международни пазари за по-нежеланите части е от решаващо значение. Износът на разфасовки (виж картите) е нараснал от 6% от производството през 1990 г. до над 20% днес.
Цялата статия можете да прочетете в броя на National Geographic България от Октомври 2014
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах