сп. National Geographic - Януари 2020
National Geographic KIDS - Декември 2019
Болката си има предназначение: самосъхранението.
Колкото повече учените изследват микробите, които живеят в нас, толкова повече научават за изненадващото влияние на тези миниатюрни организми върху това какво правим, мислим и чувстваме.
Можем ли едновременно и да нахраним 10 млрд. души през 2050 г., и да опазим околната среда? Група учени от 16 страни казват „да“.
Йогата – духовна практика, произхождаща от Индия, е протегнала нашироко крайниците си.
На малко места на планетата археологически разкопки могат с такава скорост да подбудят бунт, да породят опасност от регионална война или да изправят на нокти целия свят.
Арктическата вечна замръзналост се топи много по-бързо от очакваното, преобразявайки терена и освобождавайки въглеродни газове, които могат да ускорят климатичните промени.
В продължила 30 часа среща с глутница полярни вълци на о-в Елсмиър в Канадска Арктика авторът на National Geographic Нийл Шей оценява по нов начин тези бели хищници от тундрата.
Фотоархивът на National Geographic съхранява над 60 млн. фотографии, натрупали се след създаването на дружеството през 1888 г.
През по-голямата част от човешката история светът над 66 градуса северна ширина бил, общо взето, извън играта, когато ставало дума за мащабна търговия.