сп. National Geographic - Ноември 2018

Септември 2010

1.9.2010 г.

към аудиофайловете

20-те НАЙ-СЛАДКИ ЖИВОТНИ  В НОВИЯ БРОЙ НА NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS БЪЛГАРИЯ

Кои са най-сладурските животни на всички времена. Сигурно бихте поставили в началото на класацията своето игриво коте или кученце. А какво ще кажете за пухкавото пингвинче, коалата или малката морска видра? Още по-интересно е каква ли класация биха направили животните, ако трябваше да изберат 20-те най-сладки представители на човешкия вид?! В септемврийския брой на NG Kids България ще ти представим някои от най-любимите на хората животинки.

Спасителна акция „Валаби". Жертви на пътнотранспортни произшествия стават не само хората. Случва се автомобил да блъсне животно на пътя. Такава участ стигнала едно женско валаби в Австралия. (Валабито е близък родственик на кенгуруто, но по-дребен.) Шофьорът веднага спрял и потърсил помощ, но не могли да спасят животното. Оказало се обаче, че в торбата на убитото женско валаби е оцеляло нейното бебе. NG Kids България ще ти разкаже как хората помогнали на малкото осиротяло валаби да намери ново семейство.

Маймуна фотограф. Сигурно обичаш да снимаш в зоопарка. Но в този в Шьонбрун, Виена, може да се случи орангутанката Ноня да снима теб. Човекоподобната маймуна получила фотоапарата като играчка и бързо се научила да снима. И то какво ли не: сцени от веселите игри на другите маймуни, натюрморти и дори автопортрети. Гледачите пуснали в интернет над 150 снимки и превърнали Ноня в сензация. Според тях маймуната обича не толкова фотографията, колкото лакомствата, които получава всеки път, щом щракне. Още невероятни истории в рубриката „Удивителни животни" на NG Kids България.

Животни актьори. Кой не обича филми с животни?! Но задавали ли сте си въпроса как животните успяват да научат ролята си и да я изиграят пред камерата? И то без да четат сценария и без да им плащат хонорар. Всички животни актьори - от мравките до слоновете - не са случайни статисти. Много от тях имат имена и лични истории, които често са по-интересни от филмите, в които участват. В новия брой на NG Kids България ще ви представим поредните представители на животните актьори - паяк птицеяд, враната Грозен и глигана Пурко.

Динозаврите са живи! Е, не онези гиганти от далечното минало на живота на Земята. Но знаете ли, че потомците на някои видове динозаври и днес обитават планетата? Опознайте света на динозаврите в новия брой на NG Kids България.

Подарък за читателите на NG Kids: плакат на филма „Динозаврите са живи!"

И още много интересни разкази, идеи, факти, забавления и кръстословици на страниците на NG KIDS България.

English for Kids оставя подбрана част от текстовете в списанието в оригинал, което е хитър начин неусетно да се овладее английски език. Автентичното английско произношение може да се чуе на интернет адрес: http://kids.nationalgeographic.bg/, а преводът на фразите на български език е поместен на страница 38 в списанието.