сп. National Geographic - Ноември 2018

Юли 2010

1.7.2010 г.

към аудиофайловете

Хитрините на животните в новия брой на National Geographic Kids България

Умни ли са животните? Дали и животните като нас си правят планове? Досега много учени мислеха, че животните живеят само в настоящето. Те вярваха, че само хората помнят миналото и планират бъдещето си. Но най-новите проучвания доказват, че в мислите си някои животни могат да пътуват във времето. Разказите в юлския брой на NG Kids България ти представя някои от тези умни животинки.

Бонобо си чисти зъбите! Всеки зъболекар би се зарадвал да види как бонобото Лекси си чисти зъбите с конец. Тези маймуни са близки роднини на шимпанзетата и са смятани за най-умните и игривите. Но дали това действие на бонобото е грижа за здравето или просто игра, ще научиш от рубриката „Удивителни животни" в новия брой на NG Kids България".

Надежда за костенурките. Едни от най-старите животни на Земята са костенурките. Техните прапрапрародители са живели на планетата още преди динозаврите. Повечето видове костенурки са оцелели до днес. Но както се случва с много животински видове, и костенурките в България са застрашени от изчезване. В юлския брой на NG Kids България ще научиш как Сдружение за дива природа „Балкани" започна работа по изграждането на Център за сухоземни костенурки край гр. Драгоман.

Шрек завинаги. Героите от „Шрек" са създадени с компютър, но нещата са по-сложни от простата рисунка на екрана. Всяка сцена минава през различни етапи, при всеки от които се добавят нови детайли. NG Kids проследи развитието на една сцена, за да открие как художниците превръщат първоначалните скици в забавни чудовища и смешни магарета.

Подарък за читателите на NG Kids: плакат на филма Шрек завинаги"!

И още много интересни разкази, идеи, факти, забавления и кръстословици на страниците на NG KIDS България.

English for Kids оставя подбрана част от текстовете в списанието в оригинал, което е хитър начин неусетно да се овладее английски език. Преводът на фразите на български език е поместен на страница 38 в списанието.