сп. National Geographic - Ноември 2018

1.7.2009 г.

към аудиофайловете

РАЗКАЗИ ЗА ЧЕРВЕНАТА ПАНДА  И ИГРИТЕ НА ЖИВОТНИТЕ В НОВИЯ БРОЙ НА
NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS БЪЛГАРИЯ

Надежда за червената панда. С едно махване на пухкавата си опашка потайната червена панда се свива на кълбо - все едно Хари Потър се е наметнал с наметалото невидимка. Но въпреки добрата си маскировка потайната червена панда е в опасност. В NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS ще прочетеш какво правят хората за спасяването на това уязвимо животно..

Как си играят животните. Когато си играят, животните (също като хората) усвояват полезни умения, спасяват се от скуката и се забавляват. Учените отдавна знаят, че много бозайници и птици го правят. Наскоро обаче бе установено, че животни с определени физически белези са по-подготвени да играят. NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS ще ти разкаже как се забавляват лъвчетата, акулите, делфините и други животни. .

НЛО загадки. Летяща чиния или самолет? Какво се случва в пустинята в Невада? Съществува ли Зона 51 и дали наистина привлича извънземни посетители? Или пък става дума за свръхсекретни самолети? Сам ще решиш на какво да вярваш, след като прочетеш интригуващия разказ в NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS.

От разказа за „Ледена епоха 3" ще разбереш кои са истините и измислиците в новия филм. Ще научиш дали косматият мамут Мани и ленивецът Сид се държат като истински праисторически същества? И какви са били съществата, вдъхновили създаването на филмовите герои? NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS ще потърси отговорите зад кулисите.

Подарък: плакат на филма „Ледена епоха 3".

И още много интересни идеи, факти, забавления и кръстословици на страниците на NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS България.

English for Kids оставя подбрана част от текстовете в списанието в оригинал, което е хитър начин неусетно да се овладее английски език. Тук можеш да чуеш автентичното английско произношение, а преводът на фразите на български език е поместен на последната страница на списанието.