сп. National Geographic - Септември 2018

Октомври 2008

1.10.2008 г.

към аудиофайловете

В брой 6 ще откриете:

Чудният жабешки хотел „Ква-ква" Смъртоносен микроскопичен паразит напада жабите в дъждовната гора. Ако учените не им се притекат на помощ малките скокливци ще изчезнат, гората ще опустее без ярките им цветове и шумното жабешко квакане. National Geographic KIDS ще ти разкаже как хората се грижат за земноводните, за невероятния хотел „Ква-ква" и за различните видове жаби, които обитават тропическите гори в Латинска Америка.

Странни природни явления. Природата притежава невероятна мощ и още по-невероятна фантазия. Всички сме чували за урагани, виелици, лавини, горски пожари, наводнения, приливни вълни и гръмотевични бури. По телевизията често гледаме кадри от различни природни бедствия. Но ако смяташ, че Майката природа е изчерпала своите изненади, добре си помисли. На страниците на National Geographic KIDS България се намериш снимки и обяснения за 10 природни явления - колкото страховити, толкова и смайващи.

Удивителни животни. Ние ли живеем в света на животните или те в нашия свят на хората? Какво става когато животните прекрачат границата и се превърнат в главно действащо лице в обкръжението на хората? Всички легенди, свързани с животни се основават на истински случаи. National Geographic KIDS България ти предлага три такива истории: за придворната котка Мими, за глигана Стоунс и за мечката шофьор.

Още в брой 6:

Guiness World Records
Невероятно, но факт!
Изобретения „трепач"
Дивата природа
Етажите на джунглата
Загадки с динозаври
Смехурко

English for Kids. Подбрана част от текстовете са оставени в оригинал, което е хитър начин по-лесно да се овладее английски език. Тук можеш да чуеш автентичното английско произношение.