сп. National Geographic - Ноември 2018
National Geographic KIDS - Ноември 2018

Мисия до Марс

Поздравления! Годината е 2035 и ти си избран да станеш един от астронавтите в най-новия клас на НАСА. Задачата ти: пътуване до Марс.

Ти и твоят екипаж ще бъдете първите хора, стъпили на Червената планета. National Geographic KIDS ти предоставя пътеводител за всичко, което трябва да знаеш, за да оцелееш по време на престоя си на Марс.

Космическа база

Международната космическа станция е изследователски център и се състои от модули (части), които били сглобени от астронавтите в Космоса. Първият бил изстрелян от Русия през 1998 г. Оттогава още 35 части били изпратени от САЩ, Япония, Канада и различни европейски страни. Разгледай Международната космическа станция с National Geographic KIDS и научи как живеят астронавтите на борда.

Розова планета

Небето отвъд илюминатора на космическия кораб е почти черно. Планетата, която търсиш, се намира на 7,48 млрд. километра от своето слънце. До нея почти не достига светлина. Внезапно съзираш сияние в далечината, което става все по-голямо – и по-странно. Светлината пред теб е яркорозова. Приближаваш се и разбираш: сиянието се излъчва от розово-червена планета! Научи още за планетата GJ 504b от рубриката „Пътуване в Космоса“ на National Geographic KIDS.