сп. National Geographic - Март 2019
National Geographic KIDS - Март 2019

Пет храни за плосък корем

20.1.2019 г.

Мазните и богати на въглехидрати храни са предизвикателство за храносмилателната ни система и често причиняват неприятно подуване.

При правилен начин на хранене обаче можете да премахнете този ефект и да приберете корема.

Ето пет храни, които ще ви помогнат:

Копър
След чаша топъл чай от копър или печена грудка от растението коремът ви ще се прибере. Копърът от години се използва като универсален лек за коремни спазми и газове. Той се използва и за облекчаване на колики при бебетата. За една чаша чай е достатъчна лъжичка семена от копър.

Семена от кимион
Освен копър кимионът също има положителен ефект върху стомашно-чревния тракт. Може да се консумира като подправка или чай.

Джинджифил
Ако често имате стомашни неразположения определено трябва да включите джинджифил в менюто си. Корените на растението облекчават дискомфорта по време на храносмилане и намалява подуването. Може да се коснумира пресен като корен или на чай.

Червени боровинки
Червените боровинки са много по-здравословни отколкото предполага сладникавият им вкус. Те имат антибактериални свойства и детоксикиращ ефект. Доказан лек са при подуване на корема.

Масло от мента
През 2008 г. в British Medical Journal учени описват антиконвулсивния ефект на ментовото масло. То не само облекчава спазми и диария, но е добър лек срещу подуване. За прибиране на корема просто добавете няколко капки масло към чаша вода и ги изпийте топли.

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах