сп. National Geographic - Септември 2017
National Geographic KIDS - Септември 2017

ОТНОВО НА УЧИЛИЩЕ с National Geographic KIDS и Mall of Sofia

18.8.2017 г.

Отново е септември и отново е време за училище… Идва краят на безгрижните летни игри и началото на една дълга поредица от уроци, домашни и контролни.

National Geographic KIDS е съпричастeн към ученическите неволи и иска да направи старта на учебната година по-приятен и забавен, като изнесе учебните занимания извън класната стая.

Ето защо, съвместно с Mall of Sofia, каним всички наши малки приятели от град София на събитието ОТНОВО НА УЧИЛИЩЕ.

Цели 5 дни - от 13-ти до 17-ти септември, ще играем, ще печелим награди и ще учим, забавлявайки се.

Щура Лаборатория – химията и физиката никога не са били толкова забавни! С нашата Щура Лаборатория ще можеш да експериментираш, да смесваш, да разтваряш и да се заливаш от смях. Всяко дете ще може самό да си направи научен подарък и да си го отнесе вкъщи.

Забавна Математика – това не са онези скучни уравнения, от които на всички ни настръхват косите. Това са интересни главоблъсканици и гатанки, превърнати в изключително забавни детски игри.

Весела География – стани следващия Христофор Колумб и открий неизследвани географски ширини с игрите, предоставени от „Хиполенд“.

Интересна Ботаника – виждал ли си как изглеждат под микроскоп зеленчуците, които ядеш? Bonduelle ще ти покаже.

Игра ли на „дама“ пред блока цяло лято? Можеш да поиграеш и в Mall of Sofia заедно със Самбукус Нигра. Освен че ще подскачаш, ще спечелиш и награда.

Ще има и награди, но ще пишем и отсъствия :)

Малки приятели, очакваме ви между 16:00 и 20:00 часа през делничните дни и между 11:00 и 19:00 часа в събота и неделя само в Mall of Sofia.