сп. National Geographic - Юли 2019
National Geographic KIDS - Юли 2019
Рибата-хермафродит Serranus tortugarum, обитаваща Карибския регион, променя пола си по много пъти на ден.
Ето вечната, необяснимата загадка: какво се случва, когато сърцето спре да бие, мозъкът престане да изпраща и получава сигнали и човек си отиде от този свят?
В книгата си Slothlove фотографката Сам Трул ни запознава с ленивците в спасителен център в Коста Рика.
На 16 юли по традиция се отбелязва Световният ден на змията.
Ново генетично изследване разкрива не само с какви гени сме родени, а как начинът ни на живот им се е отразил, пише вестник Дейли мейл.
Сърфът се появява преди стотици години в Полинезия, Хавай. Той навлиза в Южна Калифорния през 1907 година, там става популярен през 1940-те, след което се разпространява по цял свят – Мароко, Япония, Германия и Исландия.
По време на двухилядолетното си съществуване Париж е претърпял безброй изпитания
Под повърхността на обратната страна на Луната се крие голяма загадка. Никой все още не знае какво представлява тя, но формулировката, за която учените са се съгласили до момента, е „голямо нарастване на маса“.
Тихо се сипе юлският сняг… Това са само част от коментарите в социалните мрежи във връзка с необичайното за сезона явление.
Съвместен албанско-американски проект за подводна археология е довел до откриването на амфори в албанското крайбрежие на Йонийско море, които са поне на 2500 години.