сп. National Geographic - Юни 2019
National Geographic KIDS - Юни 2019
Известни са популярните туристически места в Черния континент, като резервата „Масаи Мара“ и лозята на Кейп. Но в Африка има 54 страни със забележителна култура и неземни природни чудеса. Ето някои по-малко популярни места, където може да опознаете континента в дълбочина.
Ново проучване установява, че кучетата попиват емоциите ни,.
Яхтите служат не само за придвижване от място до място. Много често те са плаващи имения с много екстри и струват милиони. Снимките и информацията в галерията са по данни на Boat International.
Малка, стара звезда, едва на 12 светлинни години от нас вероятно приютява две умерени, скалисти планети, съобщиха астрономите вчера.
Като част от кампанията „Планета или пластмаса?“ National Geographic подкрепи почистването на плаж Ропотамо, организирано от сърфистите от WIND2WIN
Започна реставрацията на лъва на Паметника на свободата на връх Шипка.
На 18 юни се отбелязва Световния ден на филателията. На този ден през 1926 г. в Париж е основана Международната организация по филателия. Тук ви представяме информация за една от най-интересните и най-скъпи български марки.
Първото писмо, доказващо успешното завръщане на Христофор Колумб от експедицията му в „Индия”, е намерено в „Историческия архив на благородниците”, намиращ се в Толедо.
На 24 май Space X изпрати 60 сателита Starlink в орбита близо до Земята, а до 2027 г. около нашата планета ще кръжат общо 12 000 сателита. Те би трябвало да гарантират бърз интернет навсякъде по света, но астрономите са притеснени.
Човешката цивилизация в сегашната си форма е достигнала финалния стадий на съществуването си.