сп. National Geographic - Септември 2017
National Geographic KIDS - Септември 2017
Русия иска да се включи в проекта за обитаема станция около Луната „Роскосмос” може да се присъедини към НАСА и другите космически агенции от света в проекта за създаване на нова обитаема международна станция „Дийп спейс гейтуей” (Deep Space Gateway) в орбита около Луната.
На 22 септември 1908 г. в църквата „Св. Четиридесет мъченици“ във Велико Търново, княз Фердинанд обявява независимостта на България.
Ураганът „Мария“, който опустоши Антилските острови, отне живота на девет души и прекъсна електрозахранването на Порто Рико.
Китай ще започне космическа мисия за изследване на Марс около 2020 г., предаде в. „Чайна дейли”.
Международна група учени от Италия и САЩ уточниха местоположението на огнището от магма по Флегрейските полета в южна Италия.
Най-малко 119 души загинаха във вторник в резултат на земетресението с магнитуд 7.1 по скалата на Рихтер в Мексико.
Шотландецът Марк Бюмон постави световен рекорд, обикаляйки цялото земното кълбо на велосипед и то за 79 дни.
Над 40 млн. души по света са жертва на робство. Това показват данни от съвместен доклад на Международната организация на труда (МОТ) и австралийската неправителствена организация Walk Free Foundation, изготвен със съдействието на Международната организация по миграция (МОМ).
Фестивалът Fiesta de la Trashumancia отбелязва вековна традиция, свързана със сезонната миграция на добитъка.
Уникалните библиотеки от различни краища на света, които представяме тук, ще ви накарат да погледнете към книгите по нов начин.