сп. National Geographic - Април 2019
National Geographic KIDS - Април 2019
Страните по света трябва да удвоят защитените си територии до 50% от общата си площ, заключават учените. Според амбициозен план наречен Global Deal for Nature това трябва да стане до 2030 г., за да можем да се справим с климатичните промени и да спасим екосистемите.

На Велики четвъртък се припомня Тайната вечеря. Христос завещава новата заповед за любов към всички и заявил на учениците си, че ще бъде предаден.
Тази година събитието ще бъде и със състезателен характер, а основната цел е да се превърне в дългогодишна традиция

National Geographic представя най-издръжливите видове на земята в епичната природонаучна поредица „ВРАЖДЕБНАТА ПЛАНЕТА“
Първото яйце трябва да се боядиса в червено. С него се прави кръстен знак върху челата на децата, а после и на всички останали от семейството.
Учени от Харвардския университет откриха наличието на опасни бактерии в електронните цигари, съобщи в. „Дейли Телеграф“.
„Да открием Гоби“ описва удивителната среща на Дион Ленард, опитен ултрамаратонец, с едно бездомно кученце по време на 250-километровото състезание през пустинята Гоби в Китай.
Французин, тръгнал на околосветско пътешествие с 61-годишен трактор, отседна на язовир „Копринка” край Казанлък.
Клиентът е цар. Служителите, които приемат това мото твърде насериозно и си налагат да се усмихват когато работят с други хора, особено с клиенти, често консумират алкохол в по-големи количества.
За първи път учени успяха да регистрират “марсотресение” или раздвижване на тектоничните плочи на Марс. Сеизмометърът на Insight (SEIS) е засякъл “слаб, но отчетливо сеизмичен” трус.