сп. National Geographic - Декември 2017
National Geographic KIDS - Декември 2017
Няма съмнение, че планетата Земя е изумителна. Това е мнението и на малцината, успели да я зърнат от космоса със собствените си очи.
Френски учени стига до неутешителни изводи: човекът, както и всеки биологичен вид, има своят предел. И хората пътно доближиха този предел.
Египетски археолози откриха мумия в една от двете неизследвани досега гробници в южния град Луксор, съобщи Mинистерството на антиките.
Православната църква чества днес зачатие на Света Анна. В календара на православната църква този празник е тясно свързан с празника на Рождество на Пресвета Богородица.
Номинацията на мартеницата е вписана в списъка за нематериалното културно наследство на човечеството
Народното читалище ще бъде вписано в регистъра на добрите практики на ЮНЕСКО, съобщиха от Министерство на културата.
Сменят се поколенията и Gaudeamus igitur, Juvenes dum sumus не може да не вълнува, защото означава и младост, и радост от ученето, което всеки сам е избрал.
Картината на Леонардо да Винчи „Спасителят на света“(Salvator Mundi) е била закупена от саудитския принци Бадcр бед Абдула бен Мохамед ал Сауд, съобщи в. „Ню Йорк таймс“.
Производството на вино в Грузия беше вписано в книгата на рекордите „Гинес” като най-старото в света.
По принцип в национални паркове, какъвто е „Вулканите на Хавай“, е забранено да се пускат дронове, но фотографът Ерез Маром решава все пак да опита.