сп. National Geographic - Февруари 2017
National Geographic KIDS - Февруари 2017
Отчетена е повишена радиация във Финландия, Норвегия, Полша, Германия и други страни
По време на планирано цифровизиране на около 10 хиляди произведения от колекцията на Herzog Anton Ulrich-Museum, Брауншвайг в Германия, е била открита скица, изобразяваща куче, чийто автор е Рембранд ван Рейн, съобщава Artprice.
В Русия наричат Заговезни Масленица и това един от най-веселите и „вкусни” народни празници в страната.
Маларията, която е отнела живота на повече от 400 000 души през 2015 г., става все по-устойчива на медикаментите, с които се лекува.
В последните дни се съобщава за регистрирано наличие през месец януари на радиоактивния изотоп йод-131 във въздуха в някои страни от Северозападна Европа.
Изследователи откриха четири напълно нови вида миниатюрни нощни жаби, чиито размери им позволяват да седнат върху човешки нокът.
Последните тенденции в „зеления“ дизайн стигат отвъд енергийната ефективност и пестенето на вода, за да подобрят живота ни.
Програма "Еразъм" е най-голямата програма на ЕС за обмен в областта на образованието. Честваме 30 години от основаването й.
На 21 февруари 2017 г. на тържествена церемония в централата на ЮНЕСКО в Париж Копривщица получи сертификата за вписване сред културните наследства на ЮНЕСКО.
На пресконференция тази вечер НАСА официално обяви, че в орбита около звездата TRAPPIST-1 в съзвездието Водолей се намират седем планети, на три от които условията вероятно са подходящи за съществуването на познатия ни живот.