сп. National Geographic - Април 2017
National Geographic KIDS - Април 2017
Националното управление на САЩ за аеронавтика и изследване на космическото пространство /НАСА/ е открило неотдавна неизвестна ледена планета с подобна на земната маса.
Не е необходимо човек да е жив, за да оставя своя отпечатък върху природата. Дори и в смъртта нашите тела изменят химията на почвата, предупреждават учени.
Днес, като част от платформата “Майстори на фотографията” във VIVACOM Art Hall, ще бъде открита първата изложба в България на Франк Уве Лайзипен – Улай: “Аз Другият”.
На 26 април 1986 г. в съветската Чернобилска атомна централа става най-голямата ядрена авария в историята на човечеството.
Дейността на човека заплашва да замърси подпочвените запаси от вода на планетата, успели да се запазят непокътнати от ерата на мамутите насам.
Доскоро Саудитска Арабия бе смятана за един от най-големите купувачи на оръжие. От 2002 г. военните й разходи постоянно са нараствали. Но това вече е минало.
В резултат на използвания автохромен метод тези снимки приличат на картини – качество, което дори най-добрите филтри в инстаграм не могат да постигнат.
25 април е обявен за ден срещу родителското отчуждение. За първи път България се включва в международната традиция, наред с Франция, Финландия, Португалия, Гърция, Канада, САЩ и други.
Силно земетресение с магнитуд 7.1 по скалата на Рихтер разлюля централната част на Чили, съобщи американският сеизмологичен информационен център.
Детският фонд на ООН публикува данни, според които 25 млн. деца по света на възраст между 6 и 15 години са лишени от възможността да посещават училище заради разразяващите се въоръжени конфликти в страните си.