сп. National Geographic - Октомври 2017
National Geographic KIDS - Октомври 2017
От полунощ до зори през следващите дни при ясно небе ще можете да наблюдавате пика на метеорния дъжд на Орионидите.
Археолозите откриха зала край Западната стена на Йерусалим побираща 200 души.
Учените и до ден днешен спорят за причината за това изригване на кал, но според ново проучване тунел от магма вероятно поддържа вулкана активен през последното десетилетие.
Китайското правителство възнамерява да се бори с глобалното изменение на климата и активно да развива сътрудничеството с други страни, за да реши този проблем.
Седмото поред издание на колекционерския панаир "Булколекто" започна днес в Международен панаир - Пловдив.
За тези страхотни преходи не ви е нужен спален чувал.
Най-големият български фолклорен фестивал в чужбина е пътуващ. Това е един от многото интересни факти, които можем да научим от изложбата „Културно наследство на българите в eмиграция“.
На 19 октомври светата Православна църква почита паметта на всебългарския небесен покровител – преподобни Йоан Рилски Чудотворец.
Японски изследователи откриха под повърхността на Луната огромна пещера с дължина около 50 километра, която в бъдеще може да се използва за изследователска база.
Пушачите, които нарушат забраната за тютюнопушенето на 20 от най-известните туристически плажове в Тайланд, ще бъдат глобени с 3000 долара или ще получат затвор до една година.