сп. National Geographic - Юли 2019
National Geographic KIDS - Юли 2019
Фортисимо Фамилия свирят последната си нота за сезон 2018 / 2019 с концерта „Детска филмова музика“
Считаната за една от най-иновативните марки бира отваря вратата на консуматорите към изцяло нов бирен свят
Гласувайте и помогнете на българския стартъп Lam’On да спечели наградата на публиката в Chivas Venture
130 години традиции и новаторство – съчетани, за да се създаде „най-добрата напитка в долината“
Емблематичната шведска марка Fjällräven отвари своя първи магазин в България
Да разкажеш историята на Шехерезада с музика би било успешно начинание, само ако умееш да разказваш приказки! А кой друг освен Фортисимо Фамилия, заедно с музикантите от Софийска филхармония, биха могли по-добре да разкажат тази мистична история.
LAM’ON Е ЕДИН ОТ 20-ТЕ СОЦИАЛНИ БИЗНЕСА В НАДПРЕВАРАТА ЗА $1 МИЛИОН

Раницата KÅNKEN се появява през 1878 г. като решение на проблема с болките в гърба от носенето на тежки раници от учениците в Швеция. Голяма колкото две папки А4, оттогава не спира да увеличава популярността си, и днес се използва от деца и възрастни
Академията на Фортисимо Фамилия отново ще ни отведе на дълбоко в класическата музика
Шести пореден сезон на дарителската кампания за образованието във ВУЗ на абитуриенти без родители
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Страница 2
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах