сп. National Geographic - Август 2019
National Geographic KIDS - Август 2019

УСПЕХЪТ Е БЛЕНД | SUCCESS IS A BLEND НОВА ВПЕЧАТЛЯВАЩА КАМПАНИЯ НА CHIVAS REGAL

23.5.2019 г.

Блендът – както в живота, така и в уискито, винаги е по-добрият вариант. Това е основното внушение в най-новата кампания на шотландското бленд уиски Chivas Regal.

Success is а Blend е посветена на умелото смесване, на търсенето на онази уникална комбинация от всичко, което ни прави такива, каквито сме в контекста на сътрудничеството и партньорството. В основата на всичко е смисълът да сме заедно, да вървим и работим с другите по пътя към успеха. Носейки своята неповторима идентичност, хората винаги се стремят да сформират възможно най-силния екип – блендът от характери, умения, знания и философия, които ни обединяват и ни превръщат в сила, променяща средата и настоящето с фокус върху бъдещето. Защото отговорността за него е наша.

Chivas вярва, че истинската наслада от живота идва от баланса между материалното и начина, по който решаваме да живеем живота си. Вярата на Chivas в бленда е установена още при основаването на марката от братята Джеймс и Джон Чивас, които са истински пионери в своята област през 19-и век в Шотландия. Два века по-късно Chivas следва посоката и демонстрира, че блендът допринася за създаването на по-щедро на вкус уиски.

Успехът е бленд е създадена в колаборация с някои от най-добрите рекламни агенции в Лондон и представлява истинска креативна еволюция в сравнение с предишните кампании на марката – грабващи цветове и смели текстове с ударна типография допринасят за цялостното освежаване и ново усещане в традиционното поле на уиски индустрията. Именно в тази категория се наблюдават сериозна промяна и динамичен растеж. Добре улегналият мъж продължава да се наслаждава на своя любим Chivas, но към него се присъединява и новото поколение – младата аудитория, която очаква модерен, иновативен и най-вече все по-креативен подход.

Мащабът на кампанията е впечатляващ! Той е продиктуван от детайлно изследване на аудиторията, с фокус върху демографията, за да бъдат открити полетата, в които може да бъде постигнат потенциален растеж. Всички продукти на Chivas се обединяват под знака на Успехът е бленд, което оптимизира цялостния облик на бранда във всички канали на комуникация, от външната реклама до позиционирането в социални медии.

Кампанията в България стартира с локално партньорство с предприемачът Боян Бенев и създателката на проекта Cactus Lab Нуша Спирова. Двамата са истинско олицетворение на същността на Успехът е бленд.

Боян Бенев създава първата си компания в Лондон. На 21 г. решава да се върне в България и през годините влиза в много и различни роли – на собственик на Ай Ти фирма, на писател, на изпълнителен продуцент на група, на телевизионен водещ и най-вече на смел мечтател. На принципа проба-грешка осъзнава, че от цел, бизнесът се е превърнал в средство, чрез което да разбира истинската му стойност.

Нуша Спирова е мечтател, за чиято душа работата зад бюро от 9 до 6 е по-скоро ограничение. Затова един ден тя решава да се посвети на позитивната промяна на градската среда като съосновател на Botanic Lab - компания за интериорно озеленяване и иновации и Cactus Lab -  градска лаборатория за интериорно озеленяване и преживявания с растения. Според последни проучвания въздухът в затворените градски пространства е от 2 до 5 пъти по-замърсен от този навън.  С грижа за по-зелена, здравословна и красива среда в затворените градски пространства, Нуша ги трансформира с растения. Нуша има 7 години опит в сферата на предприемачеството, чисти технологии и устойчиво развитие и проектен мениджмънт.

Освен, че са смели и млади, двамата споделят едно много важно качество – разбират, че само когато работим заедно, сме способни да постигнем страхотни резултати. Също както Chivas, който напомня на всички – не забравяйте, винаги постигайте успеха с щедрост и разбира се, с мисъл за останалите.

Блендът над всичко!

 

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах