сп. National Geographic - Август 2019
National Geographic KIDS - Август 2019
Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), производител на емблематичната раница Kånken (Конкен), стартира своята артистична графити кампания в центъра на София, която ще продължи до 11ти август.
Швейцарската неправителствена организация WWF (Фонд за дивите животни), фокусирана върху опазването на застрашените видове по света, влезе в колаборация с едно от водещите приложения за комуникация в света Rakuten Viber в помощ на каузата за опазването на дивите тигри.
Като старо злато върху меден диск слънчевите лъчи разстилат благодатна светлина. Притихнали в очакване на тайнството, безмълвно съзерцаваме свещения акт на божествено сливане на Небето със Земята.
Седалковият лифт от хижа Гоце Делчев до хижа Безбог работи
За много любители на планината възниква въпросът – как да се сдобият с висококачествена и издръжлива екипировка, която обаче да е проектирана с уважение към природата.
Първата банкова карта „Игра на тронове“ в семейството на HBO Европа вече се предлага в офисите на Райфайзенбанк и е в ръцете на потребителите
Блендът – както в живота, така и в уискито, винаги е по-добрият вариант. Това е основното внушение в най-новата кампания на шотландското бленд уиски Chivas Regal.
Клиентите му ще могат да избират от пълната гама премиум автомобили и услуги в отличителна скандинавска обстановка
Всеки е ставал свидетел на актуалните в момента абитуриентски вълнения и радостта, която изпитва всеки ученик, на който му предстои да „влезе” в истинския живот, в света на големите.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Страница 1
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах