сп. National Geographic - Март 2017
National Geographic KIDS - Март 2017
Cif & Domestos стартират национална кампания за почистване на важни български забележителности.
BILLA България даде официален старт на второто издание на националната кампания „Ние обичаме България“. Проектът е дългосрочен и цели подпомагането на паметници на културата и природни забележителности, които се нуждаят от ремонт и поддръжка.
Професионалният опит на екипа на Он клиник, придобит от международната практика, гарантира на пациентите индивидуален подход към причините за еректилните проблеми и безотказно изпитано решение.
Добрата новина е, че има нови възможности за подобряване на потентността.
Виртуозният френски китарист Емануел Росфелдер отново гостува на Фортисимо Световноизвестният музикант си партнира с Юлиан Вергов, Ана Пападопулу и новата тийн-звезда Михаела Маринова в поредния спектакъл от програмата на Максим Ешкенази.
Конкурсът се провежда под мотото "Безопасност и мобилност за всички" и е част от стратегията на Renault да участва и подкрепя ранното обучение по пътна безопасност, опазването на околната среда и грижата за нея.
Шведският автомобилен производител отбелязва 20 години механично задвижване на всички колела
Екипът на Ford в Мото-Пфое отбеляза по специален начин Атанасовден – 18 януари – в който според народното поверие зимата постепенно си отива, а пролетта започва да приближава.
Chivas Regal и LSTN Sound Co, съвместно с Фондация Starkey Hearing се обединиха в името на общата им страст - към качествената изработка, стила и щедростта. Те създадоха вдъхновяваща инициатива, посветена на споделянето, благодарение на която животът на стотици хиляди хора, които не могат да чуват, ще бъде променен завинаги.
Проектът „По-голям шанс за белошѝпата ветрушка (Falco naumanni) в България” е националният победител за 2016 г. в Дарителската програма на Мото-Пфое за опазване на природното и културно наследство
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Страница 1
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах