сп. National Geographic - Август 2019
National Geographic KIDS - Август 2019
Няма установена норма за това, но навсякъде по света хората си вземат душ поне веднъж дневно.
Авторът на нашумелите сборници „Повторени сънища” и „Времето гледа с десет очи” Николай Н. Нинов поднася поредна изненада за любителите на древните тайнства .
На 20 август се отбелязва Деня на комара. В подбраната галерия вижте как хората са се борили с маларията и други болести в началото на XX век.
Древно селище и мумии на възраст около три хиляди години са открити в околностите на йеменската столица Сана, съобщи РИА Новости, позовавайки се на министъра от правителството на хуситите Ал Кабси.
През юли Амазония е загубила 1345 квадратни километра тропически гори. Това е територия два пъти по-голяма от тази на Токио.
Съществува връзка между кръвната група на човек и възможността за развитие на рак, разкри неотдавнашно проучване на шведски изследователи.
Даниел Крейг в ролята на Джеймс Бонд пие изключително добро уиски в Skyfall заедно със противника си. И агентът изглежда харесва напитката, тъй като в следващите епизоди си позволява и друга чашка.
Археолози откриха яйце от щраус на 8,5 милиона години по време на разкопки в централната провинция Чанкири в Турция, съобщават местните медии за „Сабах“.
Учените смятат, че е само въпрос на време преди някой от астероидите, привлечени от гравитацията на Земята, да удари повърхността на нашата планета, пише Business insider.