сп. National Geographic - Юни 2019
National Geographic KIDS - Юни 2019
На 24 май Space X изпрати 60 сателита Starlink в орбита близо до Земята, а до 2027 г. около нашата планета ще кръжат общо 12 000 сателита. Те би трябвало да гарантират бърз интернет навсякъде по света, но астрономите са притеснени.
Човешката цивилизация в сегашната си форма е достигнала финалния стадий на съществуването си.
Тъй като жегите така или иначе затрудняват кръвообращението в организма, за начало е препоръчително да се въздържате от тежки и високомазнинни храни.
В някои дни умората ни е толкова голяма, че една-две чаши кафе не са достатъчни да ни държат будни.
Стотици милиони използват продуктите на Apple всеки ден. Няколко хиляди работят в централата на Apple в Купертино. Но броени единици сядат пред чертожната дъска и участват в креативния процес по създаването на легендарния софтуер на компанията.
Морският биолог Дара Орбач представя едно от първите изследвания за напасването на гениталиите при делфините. То повдига въпроса как големите животни се справят с физиката на чифтосването под водата.
Вместо да копнеете по космоса, посетете тези места на нашата планета.
„Музата на Виена“ от Каролине Бернард е историята на една от най-възхитителните жени на края на XIX – началото на XX век
Венера е най-горещата планета в нашата Слънчева система. При сравнително постоянна средна температура от 462 градуса по Целзий денем и нощем и въздушна среда, която се състои предимно от въглероден диоксид не може да говорим за наличието на условия за живот. Но това не винаги е било така.
Хората ядат и вдишват десетки хиляди микропластични частици всяка година, според нов анализ, повдигнал въпроси за това как пластмасовите отпадъци могат да повлияят пряко на нашето здраве.