сп. National Geographic - Август 2019
National Geographic KIDS - Август 2019
През юли Амазония е загубила 1345 квадратни километра тропически гори. Това е територия два пъти по-голяма от тази на Токио.
Съществува връзка между кръвната група на човек и възможността за развитие на рак, разкри неотдавнашно проучване на шведски изследователи.
Даниел Крейг в ролята на Джеймс Бонд пие изключително добро уиски в Skyfall заедно със противника си. И агентът изглежда харесва напитката, тъй като в следващите епизоди си позволява и друга чашка.
Археолози откриха яйце от щраус на 8,5 милиона години по време на разкопки в централната провинция Чанкири в Турция, съобщават местните медии за „Сабах“.
Учените смятат, че е само въпрос на време преди някой от астероидите, привлечени от гравитацията на Земята, да удари повърхността на нашата планета, пише Business insider.
Горещо ли ви е? Ето 14 снимки на кучета, намерили начин да се разхладят в летните дни.
ICA, Колумбийският орган за земеделие и животновъдство потвърди, че лабораторните тестове за панамската болест Tropical Race 4 (TR4) в карибския крайбрежен регион са положителни.
Много историци са се опитвали да определят колко красива е била тя, далеч по-малко са се чудели как е ухаела.
Нов начин на измерване на топенето на ледниците под водната повърхност установи, че някои ледници се топят сто пъти по-бързо отколкото смятаха учените.
Нови изследвания показват, че жабите Goliath – най-големият вид жаби в света, открит в Камерун и Екваториална Гвинея – изграждат водоеми за яйцата и поповите си лъжички, премествайки скали, тежащи повече от половината от телесното им тегло.