сп. National Geographic - Юни 2019
National Geographic KIDS - Юни 2019
В някои дни умората ни е толкова голяма, че една-две чаши кафе не са достатъчни, за да ни държат очите отворени.
Морският биолог Дара Орбач представя едно от първите изследвания за напасването на гениталиите при делфините. То повдига въпроса как големите животни се справят с физиката на чифтосването под водата.
Вместо да копнеете по космоса, посетете тези места на нашата планета.
„Музата на Виена“ от Каролине Бернард е историята на една от най-възхитителните жени на края на XIX – началото на XX век
Венера е най-горещата планета в нашата Слънчева система. При сравнително постоянна средна температура от 462 градуса по Целзий денем и нощем и въздушна среда, която се състои предимно от въглероден диоксид не може да говорим за наличието на условия за живот. Но това не винаги е било така.
Хората ядат и вдишват десетки хиляди микропластични частици всяка година, според нов анализ, повдигнал въпроси за това как пластмасовите отпадъци могат да повлияят пряко на нашето здраве.
Основните събития в евопейската история разгледани в своите най-важни моменти.
Една от най-популярните книги за еволюцията на човешкия вид излиза в ново издание на български език!
Енергийните напитки могат да провокират повишаване на кръвното налягане и нарушения на сърдечния ритъм, установиха учените от Тихоокеанския университет в щат Калифорния.
Болест ли е бърнаут? Психиатрите си задават този въпрос вече повече от десетилетия. Някои го считат за модерно понятие с която се прикрива по-дълбока душевна болест като депресията, други – за болест на съвременното общество.