сп. National Geographic - Ноември 2018
National Geographic KIDS - Ноември 2018
Астероидът 2015 TB145 доближи Земята на 11 ноември, преминавайки на разстояние от 38 милиона километра.
Често могат да се видят заглавия от този тип и те често се отнасят до различни видове плодове.
Отговорни за настинките са вирусите. Без патогените инфекцията е напълно невъзможна. Така че може да си стоите колкото искате с намокрена коса при мразовито време.
За първи път големите прашни облаци са били забелязани през 1960-те. Сега съществуването им се потвърждава.
Удоволствието и играта са важна движеща сила за исторически промени.
Продължителността на живота на хората и животните зависи от броя на невроните в мозъка. До този извод стигнаха учени от американския Университет Вандербилт.
Най-сетне е петък! Ако и на вас ви се иска да приключите седмицата с чаша вино, тогава със сигурност и вие сте забелязали вътрешната извивка на дъното на бутилката.
Apple излязоха с презентация на нови продукти – на пазара се очакват нов модел на таблета iPad и лаптопа Macbook. Събитието се състоя на 30 октомври в Ню Йорк.
Британски учени демонстрираха практически как се броят китове от космоса, съобщава Би Би Си.
Космическият телескоп Кеплер остана без гориво и след продължила 9,5 години мисия, в която откри хиляди планети извън Слънчевата система и подпомогна изследването на светове с възможен извънземен живот, се пенсионира, съобщи НАСА.