сп. National Geographic - Юли 2019
National Geographic KIDS - Юли 2019
Рибата-хермафродит Serranus tortugarum, обитаваща Карибския регион, променя пола си по много пъти на ден.
Ново генетично изследване разкрива не само с какви гени сме родени, а как начинът ни на живот им се е отразил, пише вестник Дейли мейл.
Под повърхността на обратната страна на Луната се крие голяма загадка. Никой все още не знае какво представлява тя, но формулировката, за която учените са се съгласили до момента, е „голямо нарастване на маса“.
Съвместен албанско-американски проект за подводна археология е довел до откриването на амфори в албанското крайбрежие на Йонийско море, които са поне на 2500 години.
България държи един печален рекорд. Ние оглавяваме класацията в Европейския съюз относно пушачите. Според сдружение „България без дим“ 38,4% от населението ни са били пушачи през 2018г.
Американски изследователи направиха интересно откритие в битката срещу рака. Благодарение на него скоро ракови клетки ще могат да се унищожават сами. Как?
Причината за изтичането остава загадка, мистерия са и възможните последствия за самото ядро и способността му да произвежда магнитно поле, което е от съществено значение за съществуването на живота на планетата.
Учени откриха в кримската пещера Таврида 20 вида древни бозайници и шест вида птици, заяви изследовател в Зоологическия музей на името на „М. И. Глопенко“ от Кримския федерален университет Дмитрий Старцев“.
Тези емоционални, невинни изражения могат да разтопят и най-коравата душа…
През 2017 г. бе решено да се затвори станцията Halley Research Station, която се намира на шелфовия ледник Бранд в Антарктика, поради съображения за безопасност, съобщава Business insider.