сп. National Geographic - Януари 2018
National Geographic KIDS - Декември 2017
Метеоритът „Хипатия“, който е открит в Египет през 1996 г., съдържа минерални съединения, несъществуващи в Слънчевата система.
Австралия отправи апел към учените да помогнат със спасението на коралите в Големия бариерен риф.
Супербактериите, на които не действат антибиотиците, се срещат три пъти по-често в червата на сърфистите, отколкото при останалите хора. Това се казва в статия, публикувана в списание Environment International.
Злоупотребата със сол води до слабоумие и предизвиква инфаркт, защото солената храна стимулира размножаването на имунни клетки, блокиращи производството на азотен оксид, жизненоважна молекула за здравето на мозъка и сърцето.
През септември 2015 учени обявиха, че на Марс има течаща вода. Разгледайте някои от снимките в подкрепа на това твърдение.
Нови снимки на НАСА показват пластове лед под еродирали скали – ценен дар за хората, които ще обитават планетата в бъдеще.
Японският астронавт Норишиге Канай се извини за съобщението, че е пораснал с 9 см за 3 седмици в космоса. В действителност той е порасъл само с 2 см. Канай призна, че е сгрешил в измерванията си.
Израелска компания отгледа най-малкия домат, който е с големина на боровинка.
Японският космонавт Норишиге Канай е отчел увеличение на ръста си с 9 см след едва триседмично пребиваване на Международната космическа станция.
Американският астронавт Джон Йънг, летял два пъти до Луната, почина на 88 години, съобщиха от НАСА.