сп. National Geographic - Януари 2017
National Geographic KIDS - Декември 2016
Отровни жлези, фенерчета под очите, класпери. В природата има много органи, които не се срещат при хората.
Общата концентрация на токсични химични елементи в черноморските и сладководни риби намалява и е под максимално допустимите граници, определени в ЕС.
Група американски студенти от Калифорнийския университет в Сан Диего получиха възможност да сварят бира на повърхността на Луната, съобщава сайтът на учебното заведение.
В Русия посред лютата зима са регистрирани два случая на малария, единият от които е смъртоносен, съобщи Роспотребнадзор.
Всички мечки в парка край Белица спят зимен сън – за първи път от създаването на убежището.
Ако НАСА иска да продължи да изпраща астронавти до Международната космическа станция (МКС) или Луната, то може да няма друг избор, освен да разчита на руски ракети за тази цел.
На Хавайските острови в четвъртък стартира научен експеримент, по време на който ще бъдат имитирани условията при полет до Марс.
Непознато крякане в дъждовните гори на Амазония довело до откриването на нов вид жаба.
В Китай откриха тухлени гробници на възраст повече от 1 700 години.
Докато дебатите относно плюсовете и минусите на автономните технологии продължават, японският гигант "Нисан" се подготвя да пусне пробно в Европа първите автомобили без шофьор.