сп. National Geographic - Април 2019
National Geographic KIDS - Април 2019
Учени възстановиха клетъчната функция в 32 свински мозъка, които са били мъртви от часове. Това разтърсва из основи представата ни за мозъчна смърт и отваря нов път в лекуването на мозъчни заболявания.
Представете си да знаете всичко по всяка тема – от галактики до ритуалите на съчетаване при пингивините. Представете си, че можете да доближите близките си до всеки спомен, който сте преживели заедно.
В Япония има над осем милиона необитаеми сгради – те се толкова много, че собствениците им вече ги подаряват. Други се продават за символични суми от четири долара.
Медицината обича близнаците – почти напълното физическо и генетично съвпадение при тях създава идеални условия за сравнение на човешките реакции при промени в заобикалящата ни среда.
Шестокраките същества може да са нещо, което повечето хора не понасят, но Ли и други „фермери“ в Китай виждат в тях бизнес ниша.
Учени от Института по механика на БАН (ИМех-БАН) работят върху създаването на система за многократно използване на ракетен носител, която ще е по-евтина, по-безопасна за околната среда и по-ефективна от съществуващите американски разработки за „рециклиране“ на ракети.
Нездравословното хранене води до повече смъртни случаи отколкото тютюнопушенето. Пише научноизследователският институт Institute for Health Metrics and Evaluation (IMHE) в прес съобщение.
Преди около 100 000 години шестима неандерталци станали жертва на представители от собствения си вид.
От манастири до кралски читални, изгубете се в тези величествени библиотеки, които ви очакват в галерията!