сп. National Geographic - Юни 2017
National Geographic KIDS - Юни 2017
Писмата на Алберт Айнщайн, с които през 50-те години на XX век представя пред колега разсъжденията си за физиката, Господ и Израел, бяха купени за 210 хиляди долара, съобщи във вторник АФП.
Известният британски астрофизик проф. Стивън Хокинг заяви, че човечеството ще трябва да колонизира Марс и Луната през близките 30-50 години.
През лятото срещаме все повече кърлежи и вероятността да бъдем ухапани от Amblyomma americanum – вид, пренасящ алергия към месото – става все по-голяма.
Всяка година по време на лятното слънцестоене хиляди хора се стичат да наблюдават как лъчите на изгряващото слънце пронизват входа на Стоунхендж.
Много преди да завладеят древния Египет, котките са съблазнявали земеделци от каменната ера и оттогава започват да превземат човешките домове и сърца, сочи ДНК изследване.
Международен екип учени от Белгия, България, Франция, Германия и САЩ са определили регионите, от които произхождат домашните котки.
Силата на октоподите да се прилепват към всякакви места с пипалата си вдъхнови иновативна нова превръзка, която може да се залепва на мокра и мазна повърхност и ще има широко приложение както в медицината, така и в индустрията, смятат южнокорейски изследователи.
Американската космическа агенция НАСА съобщи, че е открила десет нови екзопланети с размерите на Земята, на които би могло да има течна вода и възможност за поддържане на живот.
Британски учени са открили най-вероятната причина за разпространението на динозаврите по Земята. Екипът е публикувал резултатите от своите изследвания в списание Proceedings of the National Academy of Sciences.
През 2015 г. в по-малко от половината щати на САЩ употребата на марихуана е била легална. Сега тя може да се използва законно в 29 щата и окръг Колумбия.