сп. National Geographic - Ноември 2019
National Geographic KIDS - Ноември 2019
НАСА е разработила подводен космически робот (BRUIE) за изследвания под лед и планира да го тества в Антарктида за последващо изпращане на други планети с цел търсене на живот в техните океани, се казва в прессъобщение на агенцията.
Започна масовото размножаване на коралите на Големия бариерен риф в Австралия, като по ранни признаци годишното събитие може да бъде сред най-големите през последните години, заявиха местните морски биолози, цитирани от АФП.
Да си щастлив е лесно, казва психиатърът Робърт Валдингер от Харвардския университет.
На 23 септември в град Сангдо в южен Сеул отвори врати първата ултрамодерна ферма за отглеждане на зеленчуци.
Изследователи от университета в Ямагата (Япония) откриха 143 нови геоглифи на платото Наска в Южно Перу, които изобразяват животни и други същества, както и мистериозни „чудовища“ с квадратни глави.
Какво ще се случи, ако системата за глобална навигация GPS изведнъж спре да работи?
Космическият апарат е вторият, който пресича границата, деляща ни от останалата част на галактиката.
Световният ден за борба с диабета се отбелязва всяка година на 14 ноември по решение на Международната диабетна федерация и Световната здравна организация, в отговор на нарастващата тревога за бъдещето на милионите хора, страдащи от заболяването.
Мащабен исторически епос излезе на български, за да разкаже историята на седмия султан на Османската империя.