сп. National Geographic - Февруари 2017
National Geographic KIDS - Февруари 2017
Снимки на риба-гребло, изхвърлена край бреговете на Филипините, ни напомнят колко малко знаем за това неуловимо същество.
„Спейс екс“ успешно изстреля космическия кораб „Дракон“ към Международната космическа станция днес в 09:38 ч. местно време от Кейп Канаверал, Флорида.
Според ново изследване цивилизацията на ацтеките е изчезнала 20 години след завладяването на Мексико от конкистадорите на Ернан Кортес заради небивала епидемия от салмонела, погубила 80% от ацтеките и другите местни индианци.
Група изследователи твърдят, че територия във водите под Нова Зеландия всъщност е континент. Не всички са съгласни.
Мозъчният скенер на бебета може да предвиди при кои от тях ще се появи аутизъм, смятат американски учени.
Международен екип изследователи от Русия, Гърция и Казахстан направи значимо откритие, което ще доведе до повишаване ефективността на лазерните устройства, включително в медицината, съобщава изданието Scientific Reports.
С все по-голямото навлизане в човешкия бит на роботи и системи с изкуствен интелект, един от вариантите за бъдещето ще включва физическото ни сливане с машините.
Американски учени откриха неизвестен и непубликуван досега ръкопис на Уинстън Чърчил, в който британският премиер от времето на Втората световна война, разсъждава за възможността да има извънземен живот.
Дълговратата двойка e уникално доказателство, че сред древната група на динозаври и птици е имало живораждащи.
Учени разработиха дронове опрашители, които да вършат работата на пчелите при опрашването на растения.