сп. National Geographic - Октомври 2019
National Geographic KIDS - Октомври 2019

Ще се обличаме с дигитални дрехи за социалните мрежи

9.8.2019 г.

През 2018 г. скандинавската модна марка Carlings отвори първия си онлайн магазин в търсене на нова маркетингова стратегия.

Резултатът: дигитални дрехи, които може да ползваме само онлайн. И въпреки че идеята първоначално бе посрещната с голяма скептичност тя бе въведена и в бъдеще ще отключи същински бум в социалните медии, съобщава американският новинарски канал CNBC.

Вдъхновението идва от гейминг индустрията и продажбата на дигитално облекло вече не изглежда чак толкова странна. Причината е, че все по-голяма част от комуникацията се случва чрез социалните медии. Дигиталните дрехи, които могат да се купят и в някои игри, дават определен статус. Идеята работи по прост начин: клиентът качва своя снимка, на която бива облечен с желаните дрехи. Въпреки това никоя дреха не е произведена в действителност, което намалява влиянието върху околната среда.

Дигиталното облекло започва от цена десет евро и го има във всички възможни размери. Асортиментът варира от ластици за коса до необичайни якета с металически цвят. Дрехите се заплащат след като изпълнят предназначението си в социалните медии.

Колекцията на Carlings е вече разпродадена, но скоро се очаква нова.

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах