сп. National Geographic - Април 2017
National Geographic KIDS - Април 2017
Американските власти разследват „необичайно висока” смъртност сред гърбатите китове през миналата година край атлантическите брегове на континента.
Не е необходимо човек да е жив, за да оставя своя отпечатък върху природата. Дори и в смъртта нашите тела изменят химията на почвата, предупреждават учени.
Лъвове, тигри, мечки и орли – селекция от впечатляващи снимки на диви животни.
На 26 април 1986 г. в съветската Чернобилска атомна централа става най-голямата ядрена авария в историята на човечеството.
Дейността на човека заплашва да замърси подпочвените запаси от вода на планетата, успели да се запазят непокътнати от ерата на мамутите насам.
Силно земетресение с магнитуд 7.1 по скалата на Рихтер разлюля централната част на Чили, съобщи американският сеизмологичен информационен център.
Гъсеница, отглеждана обичайно за рибарска стръв, яде с удоволствие известната с устойчивостта си пластмаса, съобщиха учени.
Денят на Земята е най-големият нерелигиозен празник в света, отбелязван от над половин милиард души.
Пластмасови отпадъци от северната част на Атлантическия океан попадат с морски течения в Арктика, където вероятно са се натрупали стотици тонове боклуци.
Двайсет и девет костенурки от Галапагос бяха открити у трафиканти в северната част на Перу, които се готвели да ги изпратят към Европа, съобщи Националната служба за горите / Serfor/.