сп. National Geographic - Ноември 2018
National Geographic KIDS - Ноември 2018

Сензационно откритие, свързано с Пирамидите в Гиза!

3.8.2018 г.

Екип международни учени откри, че във вътрешността на Пирамидите в Гиза може да се генерира електромагнитната енергия, съобщава Business insider.

Дори днес Пирамидите в Гиза не са напълно изследвани. Учените продължават да попадат на нови неща, но настоящето откритие може да се окаже от изключителна важност за изследването на наночастиците. Докладът е публикуван в Journal of Applied Physics.

Електромагнитната радиация ни съпътства навсякъде. Тя може да бъде както изкуствена така и естествена. Без значение дали използваме смратфон, микровълновата фурна, за да стоплим храна или се печем на слънце – електромагнитните полета ги има както у дома така и сред природата.

Учените отдавна подозират, че в Пирамидите може би се съсредоточава електромагнитна енергия. При тестване на това предположение в теоретичен модел те използвали радиовълни, за да установят как Голямата пирамида би взаимодействала с тях. Звуците били удължени от вибрации от вътрешността.

В анализа, описващ пространственото разпространение на електрическите заряди, изследователите установили, че електромагнитните полета са концентрирани под пода на пирамидата и във вътрешната й част.

Физикът от руския университет ИТМО, Полина Капитанова казва: „ Тъй като изследването е абсолютно теоретично, е трудно да направим окончателни изводи и не знаем дали ще бъде доказано на практика“.

Изследователите се надяват, че скоро ще могат да приложат теорията на истинската пирамида.