сп. National Geographic - Ноември 2018
National Geographic KIDS - Ноември 2018

Английските учени разкриха коя е най-подходящата храна за вечеря

2.8.2018 г.

Отдавна е известно, че качеството и количеството на храната, консумирана на вечеря, оказва въздействие върху съня.

Наскоро обаче диетолози откриха супер продукта, който гарантира на организма пълноценен осемчасов отдих, съобщава „Дейли мейл“.

Според диетоложката Шарън Натоли яйцата спомагат за производството на мелатонин - хормон, който е отговорен за чувството на сънливост. Яйцата съдържат още веществото триптофан - незаменима аминокиселина, която не може да се синтезира самостоятелно от организма.

Доказано е, че тя подобрява качеството на съня и намалява тревожността. Яйцата са богати на B витамини, включително B12, B5, биотин, тиамин, рибофлавин и селен. Изброените спомагат за здрава кожа, коса и нокти и имат противоракови свойства.

Според диетоложката яйцата не само подобряват съня, но и предотвратяват излишните килограми, забавят процесите на стареене и дори снижават стреса. За оптимален ефект се препоръчва консумацията на две яйца дневно. /БГНЕС

Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. разбрах