сп. National Geographic - Февруари 2017
National Geographic KIDS - Февруари 2017
Тежък смог покри в понеделник сутринта китайския мегаполис Шанхай и околностите му.
Снимки на риба-гребло, изхвърлена край бреговете на Филипините, ни напомнят колко малко знаем за това неуловимо същество.
Бразилското правителство за пръв път в историята на страната одобри внос на силно кафе, сорт робуста.
Испания се нарежда на трето място в света по брой обекти в Списъка на ЮНЕСКО след Италия и Китай. Барселона, Севиля и Гранада са класически места, които си струва да посетите, но помислете и за по-малко известните.
Повече от хиляда души от район, разположен южно от новозеландския град Крайстчърч трябваше да напуснат домовете си заради засилващите се горски пожари.
Разгорещеният дебат в Швейцария за това дали са нужни рогата на кравите, влезе и в парламента.
Дълговратата двойка e уникално доказателство, че сред древната група на динозаври и птици е имало живораждащи.
Учени разработиха дронове опрашители, които да вършат работата на пчелите при опрашването на растения.
Нелегалната търговия с миди от вида Haliotidae – най-ценните миди в света – подклажда социална и екологична криза в Южна Африка.
И най-отдалеченото място на Земята не е застраховано срещу замърсяването. Вероятно вредните вещества идват от индустриализираните райони в съседство.