сп. National Geographic - Февруари 2019
National Geographic KIDS - Февруари 2019
Природата дарява животните със забележителни одежди, за да могат да оцелеят през тежката зима.
От планинско колоездене до гмуркане в пещери – представяме ви едни от най-трудните, най-високите и най-предизвикателни места, които опитни професионалисти се опитват да покорят.
Когато намерите своята половинка не я пускате лесно да си тръгне. Същото важи и при животните, които буквално се залепват за партньорите си – някои за кратко, други за часове, а трети до гроб.
В периода 2031-2035 г. Русия планира да изстреля към Луната многоразов космически кораб за транспортиране на товари, тежък луноход за добив на полезни изкопаеми и модули за лунната база, съобщи в неделя РИА Новости, позовавайки се на източник от ракетно-космическия отрасъл.
Учени твърдят, че тези големи градове няма да бъдат населявани през 2100 г.
Учените от University of Arizona са изследвали разликата в размера на мозъка при различните породи кучета. Резултатът: по-големите кучета с по-големи мозъци имат по-добра краткотрайна памет и по-добър самоконтрол от по-малките кучета, според проучването, публикувано в списание Animal Cognition.
Вероятно 12 е броят на хората затрупани под падналата по-рано лавина в Швейцарските Алпи, съобщава местната полиция, цитирана от Би Би Си.
Всичко започнало през 1980-те, когато в Уинк, Тексас, за кратко време се появили две дупки. С годините те ставали все по-големи и учените започнали да се опасяват, че ще се слеят в гигантски кратер.
Вижте още статии по категории