сп. National Geographic - Август 2017
National Geographic KIDS - Август 2017
Бялата булчинска рокля е задължителен елемент от сватбите на Запад, но се появява сравнително късно в историята.
Отново е септември и отново е време за училище… Идва краят на безгрижните летни игри и началото на една дълга поредица от уроци, домашни и контролни.
Всяка година на 18 август, Деня на Успението на Св. Иван Рилски, патрон на българските миньори и работещите в минната промишленост, българската минна общественост чества своя професионален празник - Деня на миньора.
Явлението изглежда загадъчно, но за него има научно обяснение.
На екватора на Марс може да има значителни запаси от лед. Това показва повторният анализ на снимките от сондата Mars Odyssey.
Причудливият тревопасен динозавър от Чили, който прилича едновременно на тиранозавър и на велосираптор, се оказа изгубеното звено на еволюцията, което свързва хищните динозаври с техните двуноги жертви, съобщават учени в статия, публикувана в списание Biology Letters.
Новооткритите артефакти обхващат няколко десетилетия египетска история, което предполага, че гробниците са били част от гробище на голям град.
Индонезия отбелязва своя 72-ри ден на независимостта днес с церемония по издигане на флага и парад в столицата Джакарта.
Вижте още статии по категории