сп. National Geographic - Януари 2019
National Geographic KIDS - Декември 2018
В зимните месеци ние мечтаем за плажове и топло море, а в същото време световният океан се затопля. Но не за добро.
За повечето хора „Монополи“ в никакъв случай не е забавна настолна игра. По празниците е приятно да извадим играта, но в крайна сметка неизменно се стига до спорове и караници.
Целият свят празнува днес Международния ден на прегръдката. Според традицията на този ден могат да се подаряват приятелски прегръдки даже на непознати хора.
Канабисът е с най-широко приложение и най-често използваната дрога в света.
Мазните и богати на въглехидрати храни са предизвикателство за храносмилателната ни система и често причиняват неприятно подуване.
Отдалече Бурж ал Бабас лесно може да се обърка с миниатюрен град. Вилите в призрачния град изглеждат еднакво – синьо-сивите покриви в готически стил напомнят за замъците на Disney.
Земното магнитниo поле защитава планетата ни от вредната космическа радиация. Но този щит може скоро да претърпи трансформация, която да застраши живота на Земята.
В понеделник сутрин може да наблюдаваме пълно лунно затъмнение. Следващото такова ще може да видим, чак през 2022 г.
Вижте още статии по категории