сп. National Geographic - Май 2018
National Geographic KIDS - Май 2018
Над 1/3 от живота си прекарваме в леглото, но според микробиолога Филип Тиерно от Нюйоркския универстиет това място лесно може да се превърне в „ботаническа градина“, пълна с бактерии и гъбички.
От една страна ние хората трудно можем да си представим безкрайността на космоса. От друга страна само малцина вярват, че сме единствените разумни същества в това необятно пространство.
Първата българска азбука – глаголицата – е създадена през 862 г. (според други учени през 855 година) от Константин-Кирил Философ.
Какво се случва след като умрем? Ето какво изследване публикуват учените от Charité Berlin в списание Annals of Neurology.
За какво се сещате, когато чуете името Алберт Айнщайн? Теоретичен физик, гений, изобретател на теорията на относителността. Наред с това той е бил и любящ баща.
Авокадото присъства в храненето на много култури още от десетилетия, но днес то е една от най-популярните добавки към дневното меню, не само за почитателите на здравословното хранене.
Доналд Тръмп се обърна с въпрос към Бил Гейтс. Това не е осъдително - дори Доналд Тръмп не може да знае всичко. Но въпросът му определено е изненадал Гейтс.
Белтък, съдържащ се в растенията на декоративния тютюн (Nicotiana alata), притежава свойства, помагащи в борбата с инфекциозните заболявания, включително ХИВ, вируса Зика и енцефалитните вируси.
Вижте още статии по категории