сп. National Geographic - Май 2018
National Geographic KIDS - Май 2018
Какво се случва след като умрем? Ето какво изследване публикуват учените от Charité Berlin в списание Annals of Neurology.
Авокадото присъства в храненето на много култури още от десетилетия, но днес то е една от най-популярните добавки към дневното меню, не само за почитателите на здравословното хранене.
Доналд Тръмп се обърна с въпрос към Бил Гейтс. Това не е осъдително - дори Доналд Тръмп не може да знае всичко. Но въпросът му определено е изненадал Гейтс.
Белтък, съдържащ се в растенията на декоративния тютюн (Nicotiana alata), притежава свойства, помагащи в борбата с инфекциозните заболявания, включително ХИВ, вируса Зика и енцефалитните вируси.
Социално-икономическото положение на човека е свързано с анатомията и функционалността на мозъка, твърдят в своя работа учени от Тексаския университет.
Когато принц Хари слезе от колата в събота сутринта мнозина забелязаха, че е избрал военна униформа вместо костюм за сватбата си.
Огромно множество от близки, приятели и познати на Боян Петров се отправиха към Копитото в знак на почит към алпиниста, който остана завинаги на Шиша Пангма.
Една трета от световните защитени територии са били унищожени от човешката дейност и вече не са подходящи за целта, показва ново проучване.
Вижте още статии по категории