сп. National Geographic - Август 2017
National Geographic KIDS - Август 2017
На 24 август 1969 се състои тържественото откриване на кк „Албена“ пред х-л „Доростор“.
Астероидът, който е ударил Земята и според най-разпространената хипотеза е довел до изчезването на динозаврите, е потопил планетата в мрак за близо две години, показва ново проучване на американски учени.
Българите пътуват все повече, става ясно от данните на националната статистика за туристическите пътувания и разходите за туризъм на населението през второ тримесечие на годината.
Сребърни монети, калаени кани и лични вещи са сред артефактите намерени на търговския кораб на Нидерландската източноиндийска компания потънал през 1740 г.

Американски учени откриха начин да намалят размерите на компактните антени стократно. Резултатите от изследването са публикувани в списание „Нейчър комюникейшънс” (Nature Communications).
Този странен, но съвсем основателен въпрос навярно си задават много пътници след като самолетът кацне на летището.
Витамините са микронутриенти. Тялото ни се нуждае от тях в малки количества, за да си осигури оптимално здраве, но те не включват цялостното количество храна, която ни е нужна.
Да, можем да го забравим. Учените са тествали това по различни начини.
Вижте още статии по категории