сп. National Geographic - Септември 2016
National Geographic KIDS - Септември 2016
Учените са открили математическо обяснение защо хората се държат по-агресивно от мнозинството животни по отношение на себеподобните си.
По традиция, на 29 септември всяка година Световната кардиологична асоциация чества Световния ден на сърцето.
В руската столица приключи годишният фестивал на фойерверките и светлините шоута, който започна на 23 септември. Фестивалът бе закрит с искрящо пиротехническо шоу на Московския държавен университет.
Канадските власти потвърдиха откриването на легендарен британски изследователски кораб, който потънал по време на арктическа експедиция през 1846 г.
Останали са само 200 от понитата, теглили легендарната колесница на Ахил.
Когато един град бъде наводнен, хората струпват торби с пясък и издигат насипи. Когато една колония от огнени мравки бъде наводнена, обитателите й правят сал като този на снимката. Ново проучване показва как мравките успяват да го постигнат.
Марс може да бъде колонизиран за 40 до 100 години и за целта ще са нужни по-големи ракети-носители и космически кораби, първоначално за 100, а след това за 200 души.
След края на мисията „Розета“ на Европейската космическа агенция (ЕКА) в края на този месец – първата мисия, включваща влизането в орбита и кацането върху комета, летяща в Космоса, какво друго можем да очакваме в изследването на необятното космическо пространство?
Вижте още статии по категории