сп. National Geographic - Май 2016
National Geographic KIDS - Май 2015
Братята Методий и Константин, който по-късно приема името Кирил, са родени съответно през 815 и 827 година в Солун като деца на висш византийски военачалник. Съществува хипотеза, макар и недоказана, че тяхната майка е от славянски произход. Ето историята на техния живот.
Глобалното затопляне на нашата планета изглежда води до силно размножаване на кефалоподи като октоподи, сепии и калмари.
Второто издание на Клуб МАЛКИ ОТКРИВАТЕЛИ в град Пловдив събра хиляди деца и родители във веселото градче на списание National Geographic KIDS.
Вулканът Етна на италианския остров Сицилия започна да изхвърля лава и пепел късно през нощта в събота срещу неделя. Изригването беше предшествано от подземни трусове.
Тази седмица Хъбъл улови Марс от 80 милиона километра, сателит засне голям пожар в Канада, а ледената луна на Юпитер - Европа - показа загадъчната си повърхност.

Флавий Валерий Аврелий Константин е реална историческа личност - петдесет и седми император на Римската империя, известен като Константин I или Константин Велики. Ето неговата история.
В Холандия процентът на престъпленията намалява и правителствена агенция използва празните затвори за домове на бежанци.
Гигантът Локхийд Мартин обяви дръзка концепция за изпращането на хора в орбита около Марс до 2028 година. Концепцията представлява най-актуалното предложение за реалистична и икономична мисия на НАСА до Марс .
Вижте още статии по категории