сп. National Geographic - Юли 2017
National Geographic KIDS - Юли 2017
Според съвременната физика цялата материя и антиматерия са се появили в равни части в началото на съществуването на Вселената и би трябвало да се заличат взаимно, преди да се появи нашата Земя. И все пак, ние сме тук.
Всяко лято уханна лавандула покрива долината Скуим Дънджинес в северозападния щат Вашингтон.
Книгата описва не само неуморната борба на Дейвид и Дафни за прекратяване на бракониерството и опазване на дивите животни в Кения, но преди всичко тяхното умение да възприемат животните като равни и да отглеждат питомците си така, че те да могат да се върнат в естествената си среда.
Какво бихме направили, ако получим съобщение от извънземни? Астроном отговаря, че би им изпратил цялото съдържание на интернет.
Рядка бутилка вино реколта 1951 г. Penfolds Grange беше продадена на търг за 51 750 австралийски долара (40 825 щатски долара), съобщиха представители в една от най-скъпите продажби на вина в Австралия.
Албания се бори с 18 големи пожара, включително близо до столицата Тирана, съобщи агенция АТА, позовавайки се на службата за Гражданска защита.
Някога стотици поклонници преминавали пеш през величествената Рила планина, за да достигнат до Светата Рилска обител и да се поклонят пред мощите на Иван Рилски-Чудотворец. Днес пътят все още съществува, но като туристически маршрут, преминаващ покрай Сухото езеро.
Астрономи успяха да разкрият мистерията на „странните сигнали“, които бяха доловени по-рано от близка до Земята звезда и които предизвикаха нови спекулации за наличие на извънземен живот.
Вижте още статии по категории