сп. National Geographic - Октомври 2018
National Geographic KIDS - Октомври 2018
Употребата на черен пипер удължава живота.Това заявиха диетолозите Жулиет Келоу и Сара Брюер.
Между 3 и 5 декември в аула „Максима“ на УАСГ ще се проведе за 14-ти път ежегодният фестивал за екстремни спортове и приключения „Дни на предизвикателствата“, (аула „Максима“, УАСГ) със специален гост френският приключенец на колело Тито Томази.
Първите подводни измервания на движението на Етна сочат, че гравитацията шеметно завлича огнената планина.
Ако обичате да си похапвате шоколад, правете го с мисълта, че той повишава вашата интелигентност. Австралийски учени официално доказват, че от редовната консумация на шоколад поумняваме.
Метеоритите от България са много редки. Само около 6 падания са регистрирани. Но метеорити падат всеки ден и може да паднат навсякъде.
Най-малко 13 души загинаха, след като буря с проливен дъжд превърна реки в бушуващи потоци в югозападна Франция, съобщиха официални лица.
Учени от Сидни дават препоръки за това как да се преодолее болезнения махмурлук. Най-добрият начин за това, както се оказа, е медитацията.
Числото на жертвите на урагана "Майкъл" в САЩ се увеличи на 16 души. Това съобщава „Ню Йорк Таймс“, цитирайки местните власти.
Вижте още статии по категории