сп. National Geographic - Юли 2018
National Geographic KIDS - Юли 2018
Водата е течност, която е много важна за здравето и благополучието, но много хора пренебрегват редовната хидратация.
Рисунка на карта от 1926 година, изобразяваща въображаемия свят на Мечо Пух, беше продадена във вторник за рекордните 570 хил. американски долара.
Ловните терени на инуитите в Асивисуит- Ниписат в Гренландия бяха добавени в списъка на световното природно и културно наследство на ЮНЕСКО, съобщиха датските власти и Организацията на обединените нации за образование, наука и култура.
От суеверие някои хора няма да излязат на петък 13-ти, но любителите на нощното небе в Южната част на Тихия океан може да станат свидетели на събитие, което не се е случвало на тази дата от 44 години.
На 13 юли 1878 г. Великите сили подписват Берлинския договор, който променя разпоредбите на Санстефанския мирен договор от 3 март 1878 г. и определя бъдещето на Балканите.
В мина в Мексико учени от НАСА откриха живи микроорганизми, затворени в кристали на възраст около 60 000 години.
Английско изследване класира 200 държави според скоростта на предлаганата интернет връзка.
Актрисата и модел Кели Брук има съвършеното тяло от научна гледна точка – това установили в проучване изследователи от Тексаския университет.
Вижте още статии по категории