сп. National Geographic - Юли 2016
National Geographic KIDS - Юли 2016
Папа Франциск е отпуснал сумата от 5 хил. евро за реставриране на Голямата базилика в Плиска. Това се съобщава в писмо до историческия музей от папския нунций в България Анселмо Пекорари.
Египетският музей в Кайро за пръв път излага най-ранните познати надписи върху папирус от древната история на страната. В тях се уточняват детайли от работата по Великата пирамида в Гиза.
Археолози откриха скален тракийски храм на слънцето в местността "Хасара" над минералбанското село Ангел войвода.
Юпитер, петата планета от Слънцето, е наистина голяма. Тя е с толкова впечатляващи размери, че всъщност не обикаля Слънцето - поне не и по начина, по който го правят останалите планети от нашата Слънчева система.
Връзката между африканци, които събират мед и птичка, наречена медопоказвач улеснява и двата вида да стигнат до природния дар.
Група палеонтолози откри в южна Боливия огромна стъпка на динозавър от типа теропод, живял примерно преди 80 милиона години.
Задвижваният със слънчева енергия самолет "Солар импулс 2" се приземи в Абу Даби.
Футуристичните технологии, които обещават да увеличат силата и интелигентността на човек чрез редактиране на неговите гени, имплантирането на чипове в човешкия мозък или подобряване на човешката кръв, предизвикват повече притеснения, отколкото ентусиазъм сред хората.
Вижте още статии по категории